تکذیب خبرهای کشف سریالی جنازه‌ ها

سردار مسعود جعفری‌نسب فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به قتل زن دارابکلایی گفت: در زمان اعلام این حادثه هیچ خبری از مقتول تا زمان قتل در دست نبود و هیچ اطلاعاتی نیز وجود نداشت اما با نصب یک دوربین کوچک در مقابل پمپ بنزینی که این زن سوار خودرو قاتلان شده بود موجب دستگیری …

سردار مسعود جعفری‌نسب فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به قتل زن دارابکلایی گفت: در زمان اعلام این حادثه هیچ خبری از مقتول تا زمان قتل در دست نبود و هیچ اطلاعاتی نیز وجود نداشت اما با نصب یک دوربین کوچک در مقابل پمپ بنزینی که این زن سوار خودرو قاتلان شده بود موجب دستگیری آنان در کمتر از دو ساعت شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به سریالی جلوه دادن کشف جنازه‌ای در خیابان فرح‌آباد ساری گفت: با وجود فضای مجازی و استفاده‌های نادرست برخی افراد از آن، یک موضوع خودکشی بار امنیتی پیدا کرده بود.

وی ادامه داد: در استان مازندران به جز یک مورد تمامی قتل‌ها کشف شده است و ۹۰ درصد از این قتل‌ها مربوط به مسائل خانوادگی بوده و هیچکدام زنجیره‌ای نبوده است و باید کارشناسان در این مسائل ورود پیدا کنند و مسائل اجتماعی جنایی را بررسی کنند زیرا قتل تا قبل از انجام یک مشکل انتظامی نیست و یک معضل اجتماعی است.

سردار جعفری‌نسب با اشاره به ساخت‌و‌سازی‌های غیرمجاز گفت: عده‌ای به حق یا به ناحق از خارج از استان به استان تحمیل می‌شوند که شاهد حمله به زمین‌های زراعی و منابع طبیعی هستیم و با توصیه‌های مقام معظم رهبری و سران قوای سه‌گانه، تلاش می‌کنیم فشار بر منابع طبیعی استان را کاهش دهیم.

وی با اشاره به ساخت مجتمعی در جاده خزرآباد گفت: یک سری مشکلات ساخت این مجتمع که به صورت غیرمجاز بوده مربوط به گذشته است و مجتمع‌ای که بعد از هشت سال ساخته شده و به حکم دادگاه باید تخریب شود در حالی که در یک نگاه این ساخت‌و سازها جزء اموال عمومی است و با تخریب این مجتمع ۳۰۰ مغازه تخریب خواهد شد پس ویلاهای کوچک و بزرگ غیرقانونی هم باید زیر و رو شود.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: با هماهنگی بین تشکلات سیاسی و انتظامی و قضایی و یکپارچگی و هماهنگی بین دستگاه‌ها باید از ساخت وسازهای غیرمجاز جلوگیری شود.

دکمه بازگشت به بالا