نجات ۲۰ نفر از آتش ۲۰۶

سید جلال ملکی در این‌باره گفت: در ساعت ۲:۲۵ وقوع حریق یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ در پارکینگ یک ساختمان چهار طبقه ۱۱ واحدی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان را به محل حادثه واقع در خیابان نبرد، خیابان مسلم جنوبی اعزام کرد. وی با اشاره به حضور …

سید جلال ملکی در این‌باره گفت: در ساعت ۲:۲۵ وقوع حریق یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ در پارکینگ یک ساختمان چهار طبقه ۱۱ واحدی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان را به محل حادثه واقع در خیابان نبرد، خیابان مسلم جنوبی اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل ادامه داد: پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد که حریق درپی آتش‌گرفتن یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ در پارکینگ این ساختمان رخ داده و در پی آن دود زیادی طبقات ساختمان را فراگرفته و منجر به محبوس شدن شماری از ساکنان آن شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش نشانان بطور همزمان عملیات مهار و اطفای حریق را آغاز کردند، گفت: با تلاش ماموران آتش‌نشانی ۲۰ نفر که در طبقات این ساختمان محبوس شده بودند نجات پیدا کردند که هفت تن از آنان شامل شش زن و یک مرد دچار دودزدگی و شوک‌زده بودند که توسط اورژانس مداوا شدند.

ملکی ادامه داد: گروهی دیگر از آتش‌نشانان نیز سه خودرو از جمله دو دستگاه ۲۰۶ و یک دستگاه L90 را قبل از سرایت آتش از پارکینگ خارج کرده و شعله‌های آتش را نیز به طور کامل مهار و اطفا کردند.

نوشته های مشابه

به گفته وی آتش‌نشانان در ساعت ۳:۱۲ به عملیات خود خاتمه دادند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا