«رضا صادقی» مجری تلویزیون شد

برنامه «ماه مهربان» به مناسبت ماه رمضان هر شب از شبکه استانی هرمزگان در حالی پخش می‌شود که مجری این برنامه کسی نیست جز رضا صادقی. این خواننده برای اولین بار است که در شبکه‌ای به عنوان مجری ظاهر شده و اولین اجرای تلویزیونی خود را در شبکه استانی هرمزگان (خلیج همیشگی فارس) که زادگاه …

برنامه «ماه مهربان» به مناسبت ماه رمضان هر شب از شبکه استانی هرمزگان در حالی پخش می‌شود که مجری این برنامه کسی نیست جز رضا صادقی.

این خواننده برای اولین بار است که در شبکه‌ای به عنوان مجری ظاهر شده و اولین اجرای تلویزیونی خود را در شبکه استانی هرمزگان (خلیج همیشگی فارس) که زادگاه او محسوب می‌شود، تجربه می‌کند.

«ماه مهربان» عنوان ویژه برنامه‌ای تلویزیونی به مناسبت ماه مبارک رمضان است که به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمد عوض‌پور هر شب ساعت ۲۱ ازسیمای خلیج فارس پخش می‌شود. این برنامه در ۳۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای تهیه شده و هر شب مهمان ضیافت معنوی روزه داران هرمزگانی است.

گزارش، موسیقی، مفاخر، با هنرمندان، معرفی آداب و رسوم ماه رمضان در هرمزگان، معرفی چهره‌های قرآنی و آشنایی با مشاغل سخت از جمله بخش‌های مختلف برنامه ماه مهربان است که هر شب تقدیم بینندگان می‌شود.

نوشته های مشابه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا