تکذیب اختلاس ۱۰۸ میلیارد تومانی

ناصر سراج رییس سازمان بازرسی کل کشور که پنج شنبه گذشته به مناسبت هفته قوه قضاییه در یک برنامه زنده تلویزیونی حضور پیدا کرده بود در پاسخ به سوؤال مجری در رابطه با عدم پرداخت مالیات به یکی از پرونده های موجود اشاره کرد و گفت: در پرونده معوقات بانکی، یکی از بدهکاران مبلغ ۱۰۸ …

ناصر سراج رییس سازمان بازرسی کل کشور که پنج شنبه گذشته به مناسبت هفته قوه قضاییه در یک برنامه زنده تلویزیونی حضور پیدا کرده بود در پاسخ به سوؤال مجری در رابطه با عدم پرداخت مالیات به یکی از پرونده های موجود اشاره کرد و گفت: در پرونده معوقات بانکی، یکی از بدهکاران مبلغ ۱۰۸ میلیارد تومان و فرد دیگری مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان ناشی از تفاوت نرخ ارز، درآمد نامشروع تحصیل کرده اند، بدون اینکه هیچ کاری انجام بدهند. این را بطور نمونه عرض کردم که وضعیت مالیاتی ما متأسفانه وضعیت مناسبی نیست.

این در حالیست که برخی از خبرگزاری ها، سایت های خبری و مطبوعات در تحریفی آشکار به نقل از رییس سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرده اند که مدیرعامل یکی از بانک ها ۱۰۸ میلیارد تومان اختلاس کرده است و این خبر از اساس کذب است.

روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور ضمن توصیه اکید رسانه ها و مطبوعات کشور به امانت داری در نقل اخبار، انتظار دارد در انتشار اخباری که دارای اثرات منفی بر افکار عمومی است دقت بیشتری داشته و تا حصول اطمینان از صحت خبر از انتشار چنین اخباری خودداری نمایند.

همچنین لازم به ذکر است طبق ماده ۲۳ قانون مطبوعات، خبرگزاری ها، سایت های خبری و مطبوعاتی که این خبر کذب را منتشر کرده اند آن را اصلاح و جهت تنویر افکار عمومی خبر صحیح را مجدداً اطلاع رسانی نمایند.

نوشته های مشابه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا