افشاگری‌های مهم‌تری در راه است

جولیان آسانژ، موسس سایت افشاگر ویکی‌لیکس از طریق پیامی ویدیویی گفت: این تازه آغاز یکسری افشاگری است. اسناد و مدارک مهم‌تری نسبت به آنهایی که تاکنون از طریق ویکی‌لیکس منتشر شده‌ در آینده نزدیک افشا خواهند شد. ویکی‌لیکس روز سه‌شنبه مدارک و اسناد منتشر شده توسط ادوارد اسنودن، مقاطعه کار سابق و افشاگر آژانس امنیت …

جولیان آسانژ، موسس سایت افشاگر ویکی‌لیکس از طریق پیامی ویدیویی گفت: این تازه آغاز یکسری افشاگری است. اسناد و مدارک مهم‌تری نسبت به آنهایی که تاکنون از طریق ویکی‌لیکس منتشر شده‌ در آینده نزدیک افشا خواهند شد.

ویکی‌لیکس روز سه‌شنبه مدارک و اسناد منتشر شده توسط ادوارد اسنودن، مقاطعه کار سابق و افشاگر آژانس امنیت ملی آمریکا را درباره شنود مکالمات سه رییس جمهور فرانسه از جمله فرانسوا اولاند توسط این آژانس منتشر کرد.

آسانژ تاکید کرد: براساس اطلاعاتی که ویکی‌لیکس به دست آورده شکی وجود ندارد که واشنگتن فرانسوا اولاند،نیکولاس سارکوزی و ژاک شیراک، روسای جمهور کنونی و پیشین فرانسه را فریب داده است.

وی افزود: اطلاعاتی که از جنبه سیاسی بسیار مهم‌تر هستند، در چند روز آتی منتشر خواهند شد که نه تنها درباره جاسوسی آمریکا از فرانسه است، بلکه جاسوسی‌های واشنگتن در کل اروپا را نشان خواهند داد.

آسانژ ادامه داد: جاسوسی آمریکا تهدیدی برای تمامیت ارضی اروپاست.

وی از فرانسه خواست چشمان خود را بر این حقیقت نبسته ، اقتدار خود را نشان داده و اقدامات قانونی را در رابطه با جاسوسی آمریکا انجام دهد.

وی درباره جاسوسی‌های اقتصادی و صنعتی تاکید کرد: آمریکا بازی کثیفی به راه انداخته و رقابت شرکت‌های فرانسوی و اروپایی را نادیده می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا