ادامه پدیده باد و گرد و غبار در اکثر مناطق کشور

امین‌حسین نقشینه در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با بیان اینکه در بعد از ظهرها و شب‌های ۳ روز آینده استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل شاهد رشد ابر و بارش پراکنده خواهند بود، گفت: امروز و فردا در غرب و جنوب غربی کشورمان شاهد پدیده گرد و غبار خواهیم بود. کارشناس سازمان هواشناسی افزود: …

امین‌حسین نقشینه در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با بیان اینکه در بعد از ظهرها و شب‌های ۳ روز آینده استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل شاهد رشد ابر و بارش پراکنده خواهند بود، گفت: امروز و فردا در غرب و جنوب غربی کشورمان شاهد پدیده گرد و غبار خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز شمال سیستان و بلوچستان و منطقه زابل شاهد وزش شدید باد و بروز پدیده گرد و غبار خواهد بود.

وی با بیان اینکه قم و سمنان در ۳ روز آینده باد و گرد و خاک را تجربه خواهد کرد، گفت: شمال اصفهان،‌تهران و مرکزی نسبت به خوزستان، هرمزگان، قم و سمنان با وزش باد آرام‌تر به همراه گرد و خاک روبه‌رو می‌شوند.

نقشینه با بیان اینکه تهران بعدازظهر امروز افزایش ابر را تجربه خواهد کرد، اظهار داشت‌: آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی فردا با کاهش نسبی دما مواجه و ۲ درجه نسبت به امروز خنک‌تر می‌شود.

نوشته های مشابه

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: اهواز با دمای ۴۵ درجه سانتی‌گراد گرمترین مرکز استان کشور و شهرکرد با دمای ۱۳ درجه سانتی‌گراد ختک‌ترین مرکز استان کشور بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا