مدیر ارتباطات و امور بین الملل گروه خودروسازی سایپا منصوب شد

به گزارش موبنا، در مراسم معارفه مدیر ارتباطات و امور بین الملل گروه خودروسازی سایپا، دکتر جمالی، مدیر عامل گروه ضمن تقدیر از زحمات مجتبی نظری گفت: صنعت کشور در شرایط سخت و دشواری قرار گرفته و انتظارات از صنعت خودروسازی زیاد است و لذا نیاز به کار و فعالیت زیادی در جهت روشن کردن …

به گزارش موبنا، در مراسم معارفه مدیر ارتباطات و امور بین الملل گروه خودروسازی سایپا، دکتر جمالی، مدیر عامل گروه ضمن تقدیر از زحمات مجتبی نظری گفت: صنعت کشور در شرایط سخت و دشواری قرار گرفته و انتظارات از صنعت خودروسازی زیاد است و لذا نیاز به کار و فعالیت زیادی در جهت روشن کردن افکار عمومی از صنعت خودرو وجود دارد و در این بخش روابط عمومی قسمتی از این انتظارات را پاسخگو می باشد.

وی افزود: در این برهه احساس می شد که مجموعه نیاز به انرژی جدیدی دارد و لذا نیروی جدید که از مدیران بسیار پرانرژی و اجرایی است را به مجموعه اضافه کردیم.

وی تصریح کرد: در این زمان نیاز بسیار به جلب همکاری و همراهی همه آحاد مردم و مسئولین وجود دارد و امیدوارم بتوانیم از توان آقای جلینی در این زمینه استفاده کنیم.

گفتنی است جلینی پیش از این و از سال ۱۳۹۲ تا کنون عضو موظف هیأت مدیره و قائم مقام مدیر عامل شرکت محورسازان ایران خودرو بوده است.

وی همچنین مدیریت کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ملی استاندارد ایران از سال ۱۳۹۰ تا ۹۲، مدیر تشریفات سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از سال ۱۳۸۹ تا ۹۰، مدیر اداری شرکت خدمات بازرگانی مس سرچشمه در سال های ۱۳۷۵ و ۱۳۷۶و مدیر روابط عمومی و مدیر دفتر مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری آفرینش وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی در سال های ۱۳۷۲ تا ۱۳۷۵را در کارنامه کاری خود دارد.

علاوه بر این، جلینی از سال ۱۳۷۰ در عرصه مطبوعات نیز فعالیت داشته و در سوابق مطبوعاتی وی دبیری سرویس ورزشی، اقتصادی و سیاسی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از سال ۱۳۷۶ تا کنون دیده می شود.
جلینی از جهادگران جهاد سازندگی است و در سال های آغازین دهه ۶۰ به جهاد سازندگی مرکز پیوسته است، ضمن آنکه از سال ۱۳۶۳ در زمره فعالین دانشجویی قرار داشته است.

در این مراسم همچنین از زحمات مجتبی نظری، مدیر اسبق ارتباطات گروه خودروسازی سایپا که از مرداد ماه ۱۳۹۰ مدیریت ارتباطات این گروه را بر عهده داشت تقدیر و تشکر شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا