دمای تهران کاهش می‌یابد

احد وظیفه افزود: امروز برای خراسان جنوبی، کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان در ساعات بعدازظهر وزش باد، رگبار باران و گاهی رعد وبرق پیش بینی شده است. وی با بیان اینکه فردا برای هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمان رگبار باران خواهیم داشت، افزود: طی دو روز آینده  برای مناطقی از شرق، جنوب شرق، غرب …

احد وظیفه افزود: امروز برای خراسان جنوبی، کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان در ساعات بعدازظهر وزش باد، رگبار باران و گاهی رعد وبرق پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه فردا برای هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمان رگبار باران خواهیم داشت، افزود: طی دو روز آینده  برای مناطقی از شرق، جنوب شرق، غرب و جنوب غرب، وزش باد همراه با گردوخاک پیش بینی شده است.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به وزش باد شدید در شمال غرب کشور طی دو روز آینده تصریح کرد: در این مدت  در سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد نیز وزش باد شدید  همراه با گردوخاک رخ می‌دهد.

وظیفه با اشاره به احتمال بروز طوفان گرد و خاک در زابل زی سه روز آینده اظهار داشت: طی سه روز آینده خلیج فارس و دریای عمان مواج خواهد بود.

نوشته های مشابه

وی یادآور شد: فردا آسمان تهران صاف همراه با غبار صبحگاهی و در بعد از ظهر وزش باد و گرد و خاک است. بیشینه و کمینه دمای پایتخت با یک درجه کاهش نسبت به امروز به ترتیب به ۳۷ و ۲۵ درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا