مروری بر وضعیت مخابرات در تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، همواره گفته می‌شود از میان مشترکان ADSL حدود ۵۰ درصد آنها مشتریان شرکت مخابرات بوده و ۵۰ درصد نیز از سایر شرکت‌های PAP یا ندا سرویس می‌گیرند. طبق آمارهای موجود از میان مشترکان ADSL تهران و البرز نیز تا پایان دومین ماه سال جاری یک میلیون و ۶۴۴ …

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، همواره گفته می‌شود از میان مشترکان ADSL حدود ۵۰ درصد آنها مشتریان شرکت مخابرات بوده و ۵۰ درصد نیز از سایر شرکت‌های PAP یا ندا سرویس می‌گیرند.

طبق آمارهای موجود از میان مشترکان ADSL تهران و البرز نیز تا پایان دومین ماه سال جاری یک میلیون و ۶۴۴ هزار و ۹۴۲ نفر مشترک اینترنت پرسرعت خانگی شرکت مخابرات بوده‌اند.

در زمینه‌ی تلفن‌های ثابت نیز شمار خط‌های منصوبه به هشت میلیون و ۹۵۹ هزار و ۱۶۵ خط رسیده که از میان این خط‌ها هفت میلیون و ۹۱۷ هزار و ۷۸۱ خط مشغول به کار هستند و بدین ترتیب ضریب نفوذ تلفن ثابت در این دو استان به ۵۱.۴۷ درصد رسیده است.

همچنین تا پایان اردیبهشت‌ماه امسال در مجموع این دو استان ۲۹ هزار و ۷۲۷ کیوسک تلفن همگانی وجود دارد و ۱۱ هزار و ۷۰۶ کیومتر نیز فیبر نوری توسط شرکت مخابرات کشیده شده است.

در میان روستاهای این دو استان نیز ۱۰۹۳ روستا تحت پوشش ارتباطات مخابراتی قرار گرفته‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا