استقلال اشتباه بزرگي كرد

وی همچنین تاکید کرد پرسپولیس به مهاجمی نیاز دارد که ۱۵ گل بزند. ایمون زاید در دربی معروف سال ۹۱ موفق شد به عنوان بازیکن ذخیره وارد بازی شود و بازی دو بر صفر باخته را با هت تریک خود با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع پرسپوليس عوض کند. هدایت تیم استقلال در آن …

وی همچنین تاکید کرد پرسپولیس به مهاجمی نیاز دارد که ۱۵ گل بزند. ایمون زاید در دربی معروف سال ۹۱ موفق شد به عنوان بازیکن ذخیره وارد بازی شود و بازی دو بر صفر باخته را با هت تریک خود با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع پرسپوليس عوض کند.
هدایت تیم استقلال در آن زمان بر عهده پرویز مظلومی بود. اما ماجرای ایمون زاید و مظلومی به همین جا بازنمی‎گردد.  این بازیکن ایرلندی در تیم آلومینیوم به عنوان بازیکن مظلومی به میدان رفت هرچند که هرگز موفقیت‎های پرسپولیس را تجربه نکرد.
زاید در خصوص انتخاب مظلومی به عنوان سرمربی جدید استقلال اظهار کرد: استقلال اشتباه بزرگی کرد که هدایت خود را به دست این مربی سپرد. صادقانه باید بگویم مظلومی را دوست ندارم! او مربی مغروری است و فکر می‎کند از همه بهتر است. من با او در آلومینیوم کار کرده‌ام و باید بگویم رفتار خیلی نامحترمانه‌ای با من داشت.
وی افزود: او هنوز هم با سه گلی که من در دربی به ثمر رساندم مشکل دارد که شاید در سال ۲۰۱۲ منجر به اخراج وی از استقلال شد. بگذریم، من نمی‎خواهم در مورد مظلومی صحبت کنم چرا که کلمات نیستند که حرف اول را می‌زنند بلکه عمل است که همه چیز را نشان می‎دهد.
بازیکن تیم صباح مالزی ادامه داد: به هواداران پرسپولیس بگویید دلم برای آنها تنگ شده است.
امیدوارم افتخار این را داشته باشم که بار دیگر برای این تیم به میدان بروم. پرسپولیس به مهاجمی نیاز دارد که بیش از ۱۵ گل در یک فصل بزند. آنها به‌شدت به یک مهاجم نیاز دارند. زاید گفت: پس از اینکه از پرسپولیس رفتم آنها مهاجمان بسیاری را به خدمت گرفتند اما هیچکدام از آنها نتوانستند در یک فصل بیش از ۱۰ گل بزنند. این یک مشکل بزرگ به حساب می‌آید. برای قهرمانی شما به مهاجمی نیاز دارید که بتواند بیش از ۱۵ گل به ثمر برساند. فکر می‎کنم من ۱۰۰ درصد بتوانم این کار را انجام دهم. من بهترین بازیکن نیستم اما می‌دانم چطور گل بزنم.
وی در پایان گفت: من هنوز هوادار پرسپولیس هستم زیرا این تیم و هوادارانش همیشه در قلب من جای دارند.

توييت ورزش

# نيمار: تا کنون امید زیادی داشتم تا بتوانم در کوپاآمه به تیم ملی برزیل خدمت کنم اما این اتفاق امکان پذیر نیست. می دانم که حضورم در گروه مثل هر بازیکن دیگری خیلی مهم بود اما حالا بازیکنان باید تمام تمرکزشان را روی بازی‌های بعدی بگذارند.
# عباس محمدرضايي: متأسفانه هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده در حالی‌که باید همه تیم‌ها بدنسازی‌شان را ۴۲ روز قبل از آغاز مسابقات به اتمام برسانند و این مسئله همه را اذیت می‌کند. طبق صحبت‌هایی که شنیده‌ام قرار است در این هفته تکلیف تیم مشخص شود که اگر این اتفاق هم رخ بدهد باز هم تیم هنوز نسبت به شرایط نرمال عقب خواهد بود اما امیدوارم هر چه زودتر تکلیف مشخص شود.
# حسين عبداللهي: اگر باشگاه نفت از علیرضا‌بیرانوند بابت مذاکره با استقلالی‌ها شکایت کند به این مسئله رسیدگی می‌کنیم.
# ذوب آهن: اکبر صادقی بازیکن تیم فوتبال پدیده در روزهای گذشته با باشگاه ذوب آهن مذاکره کرد اما به دلیل رقم درخواستی کلانی که او از باشگاه ذوب آهن داشت مدیران باشگاه از جذب این بازیکن صرف‌نظر کردند.
# پرويز مظلومي: بازیکنانی می‌گیرم که برای استقلال مثمرثمر باشند. من به مسائلی که در گذشته رخ داده توجهی نمی‌کنم و به گذشته باشگاه کاری ندارم. باید به فکر آینده استقلال بود. اجازه بدهید آرامش داشته باشیم تا بتوانیم تیم خوبی را ببندیم.
# رامين رضاييان: با آقایان طاهری، عبدی و قنبرپور صحبت‌هایی را کردیم و نظرات خوبی رد و بدل و قرار شد تا دو روز آینده پاسخ پرسپولیس را بدهم. در مورد استقلال نیز مدیر برنامه‌هایم در حال ارتباط با مسئولان این باشگاه و چند باشگاه دیگر است تا هرچه سریع‌تر تکلیفم روشن شود.
# حدادي‌فر: هنوز قراردادم را با ذوب‌ آهن تمدید نکرده‌ام ولی ديروز در تمرین اين تيم حاضر شدم. مسئله خاصی بین من و ذوب‌آهن وجود ندارد اما فعلا قراردادی امضا نشده است. اگر مشکل خاصی پیش نیاید تا آخر هفته قراردادم را تمدید خواهم کرد.
# حسين آل اسحاق: بیرانوند با نفت قرارداد دارد و طبق قراردادش باید ديروز در تمرین تیم حاضر می‌شد و اگر به جای حضور در تمرین در جای دیگر بوده جرایم سنگین و سختی به دنبال او خواهد بود. احتمال دارد که او حتی نتواند بازی کند زیرا مذاکره با تیم دیگر زمانی که قرارداد به اتمام نرسیده غیرقانونی است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا