تقدیر رییس کل بانک مرکزی از بانک مسکن

به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، این تقدیر به دلیل عملکرد مطلوب و شبانه روزی مسوولان و کارکنان بانک مسکن در راه اندازی سامانه چکاوک می باشد. تقدیرسازمان بهزیستی از اقدامات بانک مسکن همچنین سازمان بهزیستی کشور نیز با ارسال لوح تقدیر از همراهی و همکاری دکتر محمدهاشم بت‌شکن و کارکنان …

به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، این تقدیر به دلیل عملکرد مطلوب و شبانه روزی مسوولان و کارکنان بانک مسکن در راه اندازی سامانه چکاوک می باشد.
تقدیرسازمان بهزیستی از اقدامات بانک مسکن
همچنین سازمان بهزیستی کشور نیز با ارسال لوح تقدیر از همراهی و همکاری دکتر محمدهاشم بت‌شکن و کارکنان بانک در راستای تحقق آرمان‌ها وسیاست‌های دولت قدردانی کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک مسکن، سازمان بهزیستی به دلیل حمایت بانک مسکن از فعالیت‌های انسان‌دوستانه در راستای ایفای نقش مسوولیت اجتماعی در گسترش سلامت جامعه، تحقق عدالت اجتماعی و توسعه پایدار کشور از اقدامات بانک از جمله حمایت از آموزش روشندلان و ایتام شیرخوارگاه آمنه تقدیر و تشکر کرد.
گفتنی است از دیگر اقدامات بانک در جامعه می‌توان به حمایت از هنر فاخر، حمایت از جشنواره نقد فضای شهری، کمک به آسیب‌دیدگان حوادث طبیعی و بلایای غیرمنتظره، احداث مدرسه و… اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا