توضیح مدیر عامل مخابرات تهران درباره اختلال تلگرام

  علیرضا صیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در این باره که در موارد متعدد مشترکانی که از ADSL مخابرات برای دسترسی به شبکه‌های اجتماعی موبایل استفاده می‌کنند دچار مشکل شده‌اند توضیح داد: از نظر فنی چنین امکانی وجود ندارد که ما بخواهیم دسترسی مشترکان خود به یک شبکه خاص را محدود کنیم. وی با …

 

علیرضا صیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در این باره که در موارد متعدد مشترکانی که از ADSL مخابرات برای دسترسی به شبکه‌های اجتماعی موبایل استفاده می‌کنند دچار مشکل شده‌اند توضیح داد: از نظر فنی چنین امکانی وجود ندارد که ما بخواهیم دسترسی مشترکان خود به یک شبکه خاص را محدود کنیم.
وی با تاکید بر این‌که اعمال فیلترینگ و محدودیت دسترسی به سایت‌ها از سوی مراجع دیگری تعیین می‌شود، افزود: در نهایت دسترسی به این شبکه‌ها برای ما مانند اپراتورهای موبایل زیانی به دنبال نداشته و حتی دارای منفعت محسوب می‌شود، چرا که مشترکان برای دسترسی به این شبکه‌ها حجم بیشتری اینترنت خریداری می‌کنند.
صیدی همچنین عنوان کرد: از سوی دیگر از نظر فنی این امکان وجود ندارد که ما بخواهیم چنین اقدامی انجام دهیم چرا که ما تنها بستر دسترسی به اینترنت را فراهم می‌کنیم.
به گزارش ایسنا، طی ماه‌های اخیر برخی مشترکان اینترنت مخابرات از اختلال و دشواری در دسترسی به تلگرام گلایه‌ کرده‌اند البته به تازگی سایر کاربران تلگرام که از دیگر ارایه‌کنندگان خدمات اینترنت سرویس می‌گیرند نیز نسبت به گذشته با کندی‌هایی مواجه شده و در موارد متعدد اختلالات مختلفی را تجربه می کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا