به خاطر منصوریان ۱۰ روز را از دست دادیم

بهرام افشارزاده در خصوص جلسه روز گذشته و اینکه انتخاب سرمربی استقلال به تاخیر افتاده است اظهار داشت: از علاقه مندی شما تشکر می کنم. مطمئن باشید هر تصمیمی که می خواهیم بگیریم شما را صددرصد در جریان قرار خواهیم داد. من از این قضیه خودم ناراحتم چون کار سختی را در پیش داریم.او ادامه …

بهرام افشارزاده در خصوص جلسه روز گذشته و اینکه انتخاب سرمربی استقلال به تاخیر افتاده است اظهار داشت: از علاقه مندی شما تشکر می کنم. مطمئن باشید هر تصمیمی که می خواهیم بگیریم شما را صددرصد در جریان قرار خواهیم داد. من از این قضیه خودم ناراحتم چون کار سختی را در پیش داریم.او ادامه داد: یک مربی وقتی می خواهد بیاید یکسری موافق و یکسری مخالف دارد. بعضی چیزها ممکن است هر لحظه آسیب برساند. ما باید یک تصمیم عاقلانه بگیریم چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ فنی تا بتوانیم استقلال را به جایگاه اصلی اش برسانیم. آیا با مربی خارجی می توان به این منظور رسید یا مربی داخلی؟ به طور کلی کاندیداهای ما باید مربیانی باشند که قبلا آزمایش خود را پس داده باشند. باید کاملا همه چیز را بررسی کنیم تا بعد تصمیم بگیریم. شما اجازه بدهید کارمان را به صورت منطقی جلو ببریم. من فردا(امروز) در باشگاه استقلال خدمت شما خواهم بود. او درخصوص اینکه زمان از دست رفته و هواداران نگران هستند خاطرنشان کرد: ما خودمان می دانیم در حال از دست دادن زمان هستیم. پرسپولیس کارش را شروع کرده اما ما هنوز منتظر مربی هستیم. من با منصوریان صحبت کردم و این موضوع یک هفته طول کشید. به خاطر منصوریان ما ۱۰ روز را از دست دادیم. من از باشگاه نفت تشکر می کنم. ای کاش منصوریان از همان ابتدا اعلام می کرد نمی آید تا ما این همه وقت از دست ندهیم. ما در روزهای گذشته اصرار کردیم تا اشتیماچ به تهران بیاید. ما در این مدت خیلی فشارها را تحمل کردیم چون رسانه ها هر چه که می خواهند می نویسند. اول آبروی استقلال، باشگاه و وزارت ورزش مطرح است. ما باید تصمیم درستی بگیریم.
افشارزاده درباره اینکه به صراحت بگوید وضعیت اشتیماچ به کجا رسید، گفت: من عین حقیقت را به شما می گویم. اول باید مسائل مالی را حل کنیم. ما یک پول به بازیکنان گذشته بدهکاریم. ما تعدادی ورزشکار خواهیم گرفت که نیاز به مسائل مالی دارد. الان بدترین زمان برای گرفتن ورزشکار یا جواب کردن شان است. من هر وقت نیاز باشد در خدمت شما هستم. بدون اینکه دروغ بگویم همیشه حقیقت را به شما گفته ام.
مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اینکه با چه عنوانی با خبرنگاران صحبت می کند،مدیرعامل استقلال یا سرپرست حوزه وزارتی ورزش و جوانان، اضافه کرد: در حال حاضر به عنوان مدیرعامل با شما صحبت می کنم. باید اول وضع خودم مشخص شود. احساس کنم کارم در باشگاه استقلال با کار دیگرم مغایرت دارد اعلام می کنم.
او در پاسخ به این سوال که دوست دارید در استقلال بمانید یا بروید، عنوان کرد: این به خودم ارتباط دارد.  افشارزاده در خصوص اینکه گفته می شود بین اشتیماچ با باشگاه استقلال اختلاف ۲۰۰ هزار دلاری وجود دارد،  تصریح کرد: این طور نیست. نامه ای که نوشتم ۲۵۰ هزار دلار بود که بعد ما دیدیم با مالیات همان رقم می شد و برای ما زیاد فرق نمی کند.
مدیرعامل استقلال در خصوص اینکه دیروز چند جلسه داشتید، به نظر شما اشتیماچ می رود یا می ماند، گفت: باید بنشینیم اول وضعیت خودمان را آنالیز کنیم. وضعیت مالی، کار و دیگر چیزها چون او تنها نیست. یک نفر به عنوان بدنساز همراه او می آید. اجاره منزل و ماشین و همه اینها را باید در نظر گرفت تا در اختیارش قرار دهیم. باید ببینیم می‌شود این مبلغ را به او داد آن وقت تصمیم گیری می کنیم.
افشارزاده در خصوص وضعیت سبک دست توضیح داد: او دیگر جزو هیات مدیره نیست. وی نامه ای نوشته بود که من نخواندم. از سبک دست تشکر می کنم. ایشان برای استقلال خیلی زحمت کشید.

# ميلاد ميداوودي: مهاجم فصل گذشته سایپا که با این تیم برای فصل آینده قرارداد مشروط داشت در نهایت در این تیم ماندنی شد.
# ليورپول: باشگاه لیورپول اعلام کرد که جو گومز ۱۸‌ساله را از باشگاه چارلتون انگلیس با قراردادی بلند مدت به خدمت گرفته است . گومز که توانایی بازی در پست دفاع وسط و راست را دارد فصل گذشته ۲۴ بازی برای چارلتون انجام داد .
# پرسپوليس: مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس در امور فوتبال اعلام کرد باشگاه سایپا با توجه به عقد قرارداد پرسپولیس با بازیکنان زیر ۲۳ سال آن باشگاه، یعنی میلادغریبی و کریم انصاری‌فرد درخواست حق رشد کرده بود که با طرح موضوع در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه پرسپولیس نسبت به ارسال دفاعیه اقدام کرد.
# مهدي كياني: فعلاً مشغول استراحت هستم. در حال حاضر  چند پیشنهاد دارم که باید همه چیز را بررسی کنم. اینکه باشگاه مورد نظر چه شرایطی دارد برایم مهم است، به همین دلیل عجله‌ای برای انتخاب ندارم.
# دي‌ماريا: برای من قهرمانی در لباس آرژانتین بسیار اهمیت دارد و حاضرم باشکوه ترین قهرمانی ها با لباس تیم‌های باشگاهی را بدهم اما با آرژانتین به قهرمانی برسم.
# نادر فريادشيران: نادر فریادشیران مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته به دلیل ناراحتی قلبی در بیمارستان بستری شد.
# پرويز مظلومي: نمي دانم چقدر شانس دارم كه روي نيمكت استقلال بنشينم. این موضوع به مسئولان استقلال مربوط می‌شود. من همیشه گفته‌ام که حاضرم کمک کنم و اعتقادم این است که فردی به عنوان سرمربی استقلال معرفی شد باید همه استقلالی‌ها او را حمایت کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا