توقف دوره‌های ۸۰ مرکز علمی کاربردی طی یک ماه گذشته

منطقه اردبیل با بیان اینکه برای پذیرش دانشجوی دکتری برنامه ای نداریم، افزود: برای مقطع کارشناسی ارشد نیز تنها در دو رشته حرفه ای و فناوری بصورت تقاضامحور و پروژه محور جذب دانشجو داریم. وی با بیان اینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی بیش از یک میلیون فارغ التحصیل داشته است، تصریح کرد: ۳۰ درصد این …

منطقه اردبیل با بیان اینکه برای پذیرش دانشجوی دکتری برنامه ای نداریم، افزود: برای مقطع کارشناسی ارشد نیز تنها در دو رشته حرفه ای و فناوری بصورت تقاضامحور و پروژه محور جذب دانشجو داریم.

وی با بیان اینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی بیش از یک میلیون فارغ التحصیل داشته است، تصریح کرد: ۳۰ درصد این افراد شاغلینی بودند که برای افزایش توانمندی خود در دوره های کاردانی و کارشناسی شرکت کرده و از ۷۰ درصد مابقی نیز، ۴۷ درصد مشغول به کار شده است.

اخباری دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل را یکی از دانشگاه های متوسط به بالای کشور معرفی و خاطرنشان کرد: مراکز دانشگاهی باید بتوانند از نظر ماموریتی، ماموریت گرا بوده و رشته های مورد نیاز استان را افزایش و توسعه دهند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور با بیان اینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی سعی می کند، حداقل شهریه را از دانشجو بگیرد و به دنبال سودآوری نباشد، گفت: در صورت تصویب هیات امنا، با توجه به تورم موجود در جامعه، ۱۰ الی ۱۵ درصد افزایش شهریه خواهیم داشت.

وی افزود: انتخاب مدرسین دانشگاه بر اساس تائید صلاحیت ها انجام می شود و پس از تائید،شماره مدرسی برای آنان صادر می شود.

اخباری از متوقف شدن دوره های ۸۰ مرکز علمی کاربردی در ارزیابی های یک ماه اخیر خبر داد و تصریح کرد: ۲۰ هزار نفر از مدرسین نیز مورد ارزیابی قرار می گیرند، که اگر در آزمون قبول نشوند، شماره مدرسی آنها باطل می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا