برگزاری کارگاه آموزشی فضای سایبری با محوریت دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار موبنا، این کارگاه آموزشی توسط موزونی، مدیر شبکه تلویزیونی اینترنتی بسیج، حول محور مام علیه mom (ماهواره، اینترنت و موبایل علیه مادر) و تقویت توسعه و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از بستر فضای مجازی ارائه شد. موزونی با اشاره به هجمه فرهنگی غرب که از طریق فضای سایبری اثرات نامطلوبی را بر …

به گزارش خبرنگار موبنا، این کارگاه آموزشی توسط موزونی، مدیر شبکه تلویزیونی اینترنتی بسیج، حول محور مام علیه mom (ماهواره، اینترنت و موبایل علیه مادر) و تقویت توسعه و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از بستر فضای مجازی ارائه شد.
موزونی با اشاره به هجمه فرهنگی غرب که از طریق فضای سایبری اثرات نامطلوبی را بر نسل جوان و نوجوان می‌گذارد و برای خانواده‌ها خطرآفرین است بر اهمیت برگزاری این کارگاه‌ها به منظور آشنا کردن خانواده‌ها با مضرات اینترنت و فضای سایبری تأکید کرد.
موزونی رسالت کارگاه «تقویت توسعه و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از بستر فضای مجازی» را با مأموریت برآورد، طراحی و پیاده‌سازی زیرساخت‌های انسانی و مورد نیاز سازمان برای تحقق رسالت تعریف شده در بستر فضای مجازی بیان کرد.
مدیر شبکه تلویزیونی اینترنتی بسیج با بیان اینکه از دیدگاه مقام معظم رهبری اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب است، اظهار کرد: به همان اندازه که زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اثرگذار بودند در جنگ نرم دشمن نیز می‌توان با عینیت بخشیدن به شخصیت‌ها و اسطوره‌های دفاع مقدس بر بصیرت‌افزایی سیاسی و تقویت قوه تحلیل حوزه زنان افزود و همچنین با آموزش سریع و آسان تقویت مهارت‌های مادرانه و زنانه (از منظر سبک زندگی اسلامی و الگوی زن مسلمان) از پتانسیل نقش زنان در جریان‌سازی فرهنگ ایثار و مقاومت و خنثی‌سازی تهاجم نرم دشمن استفاده بهینه کرد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا