نجات ۹ تهرانی از میان شعله های آتش

سید جلال ملکی افزود: گزارش سانحه آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان شریعتی بالاتر از ظفردر ساعت ۹:۹ امروز به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی تنفسی و تشک نجات به این محل اعزام شدند. وی گفت: در طبقه دوم این ساختمان چهار طبقه آتش کاملا …

سید جلال ملکی افزود: گزارش سانحه آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان شریعتی بالاتر از ظفردر ساعت ۹:۹ امروز به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی تنفسی و تشک نجات به این محل اعزام شدند.

وی گفت: در طبقه دوم این ساختمان چهار طبقه آتش کاملا شعله ور و دود زیادی سایر طبقات را گرفته بود و به همین علت تعدادی از ساکنان در ساختمان محبوس شده بودند.

ملکی افزود: گروهی از آتش نشانان شش زن و سه مرد که در شرایط ناایمن محبوس شده بودند را به پشت بام و بالکن های این ساختمان هدایت کردند.

وی گفت : یک آقای ۴۵ ساله که به هنگام آتش سوزی در داخل واحد مسکونی قصد خاموش کردن آتش را داشت از ناحیه دست، پا و صورت دچار سوختگی شد که آتش نشانان این فرد مصدوم را به عوامل اورژانس تحویل دادند.

نوشته های مشابه

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: آتش نشانان آتش را خاموش کردند و پس از تخلیه دود و ایمن سازی ، محل در اختیار کارشناسان آتش نشانی برای بررسی علت این آتش سوزی قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا