جشنواره رمضان ایسوس آغاز شد

به گزارش خبرنگار موبنا، در این جشنواره که از تاریخ ۲۸ خرداد ماه آغاز میشود و تا ۲۸ تیرماه ادامه خواهد داشت، تمامی خریداران قطعات ایسوس می‌توانند در قرعه کشی ۳۰ عدد نمایشگر FullHD ایسوس شرکت کنند. برای شرکت در این قرعه کشی تنها باید نام خریدار، شهر، نام فروشنده، نام فروشگاه و سریال قطعه …

به گزارش خبرنگار موبنا، در این جشنواره که از تاریخ ۲۸ خرداد ماه آغاز میشود و تا ۲۸ تیرماه ادامه خواهد داشت، تمامی خریداران قطعات ایسوس می‌توانند در قرعه کشی ۳۰ عدد نمایشگر FullHD ایسوس شرکت کنند.
برای شرکت در این قرعه کشی تنها باید نام خریدار، شهر، نام فروشنده، نام فروشگاه و سریال قطعه را به شماره ۳۰۰۰۸۴۸۸ ارسال کنید.
این جشنواره برای خریداران قطعات ایسوس شامل مادربورد، کارت گرافیک، نمایشگر، محصولات شبکه، درایو نوری و مینی سیستم با گارانتی های معتبر ایسوس شامل سازگار، ویستا، لایف برد و تابا برگزار شده و به مدت یک ماه ادامه دارد.
در این جشنواره برای تمامی خریداران تهرانی نیز فرصت ویژه ای فراهم شده است تا با خرید قطعات ایسوس با ارزش بیش از سه میلیون ریال هدایای ارزشمندی را بدون قرعه کشی دریافت کنند.
برای این منظور لازم است رسید خرید کالا به همراه برگه شرکت در جشنواره را از فروشندگان دریافت و به غرفه ایسوس در بازار کامپیوتر رضا و بازار کامپیوتر ایران مراجعه کنید.
برای دریافت این هدایا تعداد و نوع قطعه مهم نبوده و تنها باید ارزش ریالی قطعه یا قطعات خریداری شده بیش از سه میلیون ریال باشد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا