جزئیات اجرای برنامه ایمنی آب در کشور

به گفته وی، این برنامه برای مدیریت ریسک در سامانه های تامین آب طراحی شده است. شقاقی با بیان اینکه برنامه ایمنی آب، اولین بار در شهر تبریز به صورت پایلوت، اجرا شد، افزود: این برنامه در سال گذشته برای اجرایی شدن در ۱۵ شهر کشور اجرا شد. به گفته وی، در حال حاضر برنامه …

به گفته وی، این برنامه برای مدیریت ریسک در سامانه های تامین آب طراحی شده است.

شقاقی با بیان اینکه برنامه ایمنی آب، اولین بار در شهر تبریز به صورت پایلوت، اجرا شد، افزود: این برنامه در سال گذشته برای اجرایی شدن در ۱۵ شهر کشور اجرا شد.

به گفته وی، در حال حاضر برنامه ایمنی آب در شهرهای اهواز، اصفهان، کاشان، ساری، زاهدان، مشهد، گرگان، ساری، رشت، کرج، شیراز، بندرعباس، تهران، ارومیه و کرمانشاه در حال اجراست.

دبیر کمیته راهبری ایمنی آب با اشاره به اینکه این برنامه کاری بین بخشی است، افزود: کمیته راهبری در سطح کشور با عضویت وزارتخانه های نیرو، صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی و سازمان محیط زیست، در حال اجراست.

وی افزود: براساس سند ملی بهبود کیفیت آب شرب که مصوب هیئت وزیران است، وزارت بهداشت موظف است برنامه ایمنی آب را در کل مناطق کشور اجرا کند.

به گفته شقاقی، در این جلسه هر یک از شهرهای اجرای این برنامه، به ارائه برنامه های خود در این زمینه پرداخته و به تبادل نظر توصیه ها و نظرات می پردازند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا