طي مراسمي مديرعامل جديد بيمه نوين معرفي شد

به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، در اين مراسم نصراله طهماسبي عضو هيات مديره شرکت بيمه نوين ضمن تقدير از زحمات مديرعامل قبلي اين شرکت گفت: آقاي غلامي مديري دلسوز و پر تلاش است که تلاش ايشان در هدايت شرکت بيمه نوين طي پنج سال گذشته که سکان مديريت شرکت بيمه …

به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، در اين مراسم نصراله طهماسبي عضو هيات مديره شرکت بيمه نوين ضمن تقدير از زحمات مديرعامل قبلي اين شرکت گفت: آقاي غلامي مديري دلسوز و پر تلاش است که تلاش ايشان در هدايت شرکت بيمه نوين طي پنج سال گذشته که سکان مديريت شرکت بيمه نوين را عهده‌دار بودند، ستودني است. حضور ايشان فرصت مغتنمي براي مجموعه بيمه نوين بود و ما همچنان اميدواريم از تجربيات ايشان بهره‌مند باشيم.
وي در ادامه با اشاره به تجربيات و سابقه درخشان “حسين کريم‌خان زند” مديرعامل جديد اين شرکت در صنعت بيمه افزود: حضور آقاي زند با توجه به سابقه موفق ايشان در مديريت و احساس مسئوليت ايشان به عنوان مديرعامل جديد شرکت باعث دلگرمي است و ما اميدواريم با حضور ايشان و همراهي مديران و کارکنان بتوانيم در مسير رشد و تعالي شرکت، شاهد روزهاي روشن و درخشاني براي شرکت بيمه نوين باشيم.
در اين مراسم غلامعلي غلامي مديرعامل پيشين شرکت بيمه نوين نيز در سخناني ضمن تشکر از اعضاي هيات مديره و کارکنان اين شرکت، با اشاره به خوشنامي شرکت بيمه نوين در رعايت اصول حرفه‌اي صنعت بيمه گفت: پنج سال همکاري با مجموعه بيمه نوين تجربه به يادماندني براي من بود و باور دارم جايگاه فعلي و خوشنامي اين شرکت نتيجه و ثمره تلاش همه همکاران و نيروي انساني ارزشمند اين شرکت است.
غلامي تاکيد کرد، بدون شک حضور آقاي کريم‌خان زند با توجه به حسن سابقه مديريتي ايشان اتفاق بسيار مثبتي براي آينده و موفقيت شرکت خواهد بود.
حسين کريم‌خان زند مديرعامل جديد شرکت بيمه نوين نيز با قدرداني از زحمات و حسن نيّت مديرعامل پيشين اين شرکت گفت: آقاي غلامي از مديران با تجربه و صبور صنعت بيمه کشور به شمار مي‌روند و مطمئناً کار کردن بعد از ايشان در اين شرکت راحت نخواهد بود اما با کمک نيروي انساني جوان و با انگيزه که سرمايه واقعي شرکت به شمار مي‌روند، تلاش خواهيم کرد مسير رشد خود را در رقابت با شرکت‌هاي ديگر مطمئن‌تر طي کنيم.
وي تصريح کرد: ما بايد با درک مناسب از بازار و تلاش و فعاليت بيشتر از ظرفيت‌هاي خود هر چه بيشتر بهره برده و باور کنيم حفظ و ارتقاي شرکت بيمه نوين وظيفه تک تک اعضاي اين شرکت در همه سطوح است.
در پايان اين مراسم با اهداي هديه‌اي از زحمات مديرعامل پيشين شرکت بيمه نوين قدرداني شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا