تثبیت رتبه اعتباری بانک سامان

به گزارش موبنا به نقل از اداره روابط عمومی بانک سامان، در این رتبه‌سنجی و در بخش‌های مربوط به توان مالی و پشتیبانی که مربوط به موقعیت بانک درسطح بین‌المللی است، بانک سامان توانست با کسب رتبه B امتیازهای مساعدی را کسب کند. این موسسه همچنین چشم‌انداز فعالیت بانک سامان در سال‌های آینده را نیز …

به گزارش موبنا به نقل از اداره روابط عمومی بانک سامان، در این رتبه‌سنجی و در بخش‌های مربوط به توان مالی و پشتیبانی که مربوط به موقعیت بانک درسطح بین‌المللی است، بانک سامان توانست با کسب رتبه B امتیازهای مساعدی را کسب کند.
این موسسه همچنین چشم‌انداز فعالیت بانک سامان در سال‌های آینده را نیز وضعیت پایدار پیش‌بینی کرده است.
بر اساس این گزارش، رتبه‌سنجی فرآیندی است که در آن، شفافیت عملکرد، ریسک سرمایه‌گذاری، قدرت رقابتی، موقعیت مالی، پتانسیل دستیابی به بازارهای سرمایه داخلی و خارجی، دریافت یا اعطای تسهیلات سندیکایی و توانمندی ایفای تعهدات نهاد یا بانک رتبه‌بندی شده به دقت مورد مطالعه و ارزیابی قرار می گیرد.
موسسه رتبه سنجی کپیتال اینتلیجنس یکی از موسسات شناخته‌شده در کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا است و رتبه‌های اعلام‌ شده آن، از ارزش منطقه‌ای و بین‌المللی برخوردار است. این موسسه تاکنون بیش از ۴۰۰ بانک و نهاد مالی را در ۳۸ کشور در مناطق گوناگون جهان رتبه‌بندی کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا