گوشی چرم پوش ال جی رونمایی شد

به گزارش خبرنگار موبنا، “کریس جانگ” مدیر عامل شرکت ال‌جی در ایران گفت: ما با تعهدمان زندگی می‌کنیم. تعهدی بر خلاقیت برای زندگی بهتر با گوشی‌ هوشمند ممتازی که با تجربه کاربری متوازن می‌تواند با بهترین‌ها رقابت کند. وی افزود: ما می‌خواهیم به مصرف‌کننندگان دستگاه انسان محور واقعی که برای انتقال قابلیت دنیای واقعی احساسات …

به گزارش خبرنگار موبنا، “کریس جانگ” مدیر عامل شرکت ال‌جی در ایران گفت: ما با تعهدمان زندگی می‌کنیم. تعهدی بر خلاقیت برای زندگی بهتر با گوشی‌ هوشمند ممتازی که با تجربه کاربری متوازن می‌تواند با بهترین‌ها رقابت کند.
وی افزود: ما می‌خواهیم به مصرف‌کننندگان دستگاه انسان محور واقعی که برای انتقال قابلیت دنیای واقعی احساسات را با فناوری در آمیخته است هدیه کنیم. از دید طراحی دوربین، نمایشگر و UX این دستگاه شگفت‌انگیزترین گوشی هوشمندی است که تاکنون تولید کرده‌ایم.
همچنین در این مراسم همچنین Kang man Lee، مدیر محصول ال‌جی گفت: ال‌جی امروز نتیجه‌ همه تلاش‌های یک ساله‌اش را به مردم دنیا معرفی می‌کند و انتظار دارد همچون پرچمداران قبلی، این گوشی نیز مورد استقبال مصرف‌کنندگان قرار گیرد.
وی افزود: ما شما را به عنوان سفیران G4 می‌دانیم و از شما انتظار داریم که نظرات‌تان را در باره‌ی این گوشی با مردم در میان بگذارید تا آنها نیز تجربه‌ی لذت‌بخشی از کار با این دستگاه داشته باشند.
(P1) Brown Black Standing
همچنین سعید طلایی، مدیر بخش GTM ال‌جی ضمن تاکید بر دوربین، طراحی و صفحه‌ی نمایش G4 گفت: دوربین ۱۶ مگاپیکسلی این گوشی با دوبار فشردن کلید درکمتر از ۰.۶ ثانیه عکس می‌گیرد. دوربین این گوشی دارای دریچه دیافراگم f1.8 است که باعث می‌شود نسبت به G3 تا ۸۰ درصد نور بیشتر دریافت کند. ماژول دوربین نوآورانه با نمایشگر IPS Quantum همراه شده است تا از همه لحاظ از نمایشگر QHD که در G3 ارایه شده بود، بهتر شود.
lgmanager1
به گفته وی، ال‌جی به موادی که در جدیدترین پرچمدارش به کار رفته، توجه ویژه‌ای داشته و این گوشی را در شش رنگ از چرم طبیعی دست‌دوز ارایه کرده است. فرآیند سنتی دباغی گیاهی استفاده شده برای تولید و رنگ چرم از مهارت استادکاران این زمینه بهره برده شده و چرم دباغی شده به روش گیاهی دوستدار محیط زیست است و به آسانی بازیافت می‌شود زیرا هیچ مواد شیمیایی در آن به کار نرفته است.
G4
مشخصه طراحی G4 همان Slim Arc است که در تمامی بدنه ادامه یافته است و با نمایشگری با پیچ و خم‌های ماهرانه تکمیل شده که هنگام سقوط ۲۰ درصد آسیب کمتری می‌بیند و هنگام در دست گرفتن احساس امنیت و راحتی بیشتری را منتقل می‌کند.
جی ۴ اولین گوشی هوشمندی است که به نمایشگر ۵/۵ اینچی IPS Quantum Display مجهز شده که نمایشگر ۱۵ درصد پوشش گسترده‌تر طیف رنگ و ۲۵ درصد بهبود کیفیت تصویر در محیط‌‌های باز را به همراه خواهد داشت.
اما بالا رفتن کیفیت نمایشگر به معنای کاهش عمر باتری نخواهد بود.
باتری جی ۴ سه هزار میلی‌آمپر ساعتی است و ترکیب آن با پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۰۸ باعث می‌شود در استفاده طبیعی در یک روز کامل از G4 مشکلی پیش نیاید.
۱۲۹/

دکمه بازگشت به بالا