سونی موبایل جلوه ای از مد و فناوری را به نمایش گذاشت

به گزارش خبرنگار موبنا، حضور پررنگ Sony Mobile در این رویداد به‌عنوان حامی رسمی، حال‌وهوایی متفاوت ایجاد کرد و مورد استقبال بازدیدکنندگان و دوستداران صنعت مد قرار گرفت. علاوه براین Sony Mobile با برگزاری مسابقه‌ای از طریق برنامهٔ Xperia Lounge این فرصت را به دوستداران فناوری و کاربران Xperia در ایران داد تا بتوانند با …

به گزارش خبرنگار موبنا، حضور پررنگ Sony Mobile در این رویداد به‌عنوان حامی رسمی، حال‌وهوایی متفاوت ایجاد کرد و مورد استقبال بازدیدکنندگان و دوستداران صنعت مد قرار گرفت.
علاوه براین Sony Mobile با برگزاری مسابقه‌ای از طریق برنامهٔ Xperia Lounge این فرصت را به دوستداران فناوری و کاربران Xperia در ایران داد تا بتوانند با شرکت در این مسابقه شانس برنده شدن بلیت‌های VIP برای حضور در این رویداد را به دست آورند.
فناوری و مد دو بخش جدایی‌ناپذیر در زندگی امروز هستند و Sony Mobile در پیوند دادن این دو دنیای همگرا از طریق تولید محصولاتی که هم در کارایی فنی و ماندگاری پیشتاز بوده و هم زیبایی و برازندگی را به کاربران هدیه می‌دهند، پیشتاز است.
این شرکت از نخستین شرکت‌های فناوری بود که برای سرعت بخشیدن به استفاده از دستاوردهای صنعت مد در محصولاتش به همکاری با پیشتازان این صنعت پرداخت.
طیف گسترده‌ای از محصولات Sony Mobile از جمله تلفن‌های هوشمند سری Xperia Z و فناوری‌های پوشیدنی با همکاری نزدیک و مشترک با مراکز آموزشی و طراحان طراز اول دنیای مد طراحی شده‌اند که از آن جمله می‌توان به همکاری با کالج مد لندن برای طراحی ساعت‌های هوشمند و همکاری با Roxy برند محبوب مد و سبک زندگی بانوان برای طراحی مچ‌بندهای هوشمند SmartBand اشاره کرد.
Sony Mobile به خوبی توانسته است به کاربران اثبات کند که دیگر لازم نیست برای داشتن محصولاتی زیبا و مد روز، از بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز و داشتن محصولاتی بادوام چشم‌پوشی کنند چرا که تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و لوازم جانبی Sony Mobile نقطهٔ تلاقی دو دنیای مد و فناوری هستند.
برگزاری هفته مد تهران فرصت مناسبی برای Sony Mobile بود تا تازه‌ترین و پیشرفته‌ترین محصولاتش را که کارایی، فناوری، ماندگاری و زیبایی را در هم تلفیق کرده‌اند، در این رویداد منحصر‌به‌فرد در غرفهٔ اختصاصی‌اش و نیز در خلال نمایش‌های مد برگزارشده، برای کاربران، هنرمندان، علاقه‌مندان و دست‌اندرکاران صنعت مد ایران به نمایش بگذارد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا