گوشت بز و میش به جای گوسفند و گوساله

رییس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گاوی تهران گفت: گوشت‌هایی که به عنوان گوشت گوسفند یا گوساله در برخی مغازه‌ها به قیمت کیلویی ۲۳ هزار تومان فروخته می‌شود در واقع گوشت بز و میش است که این موضوع بعضا به خریداران گفته نمی‌شود. علی خندان‌روی جوان در گفت‌و‌گویی اظهار کرد: در حال حاضر قیمت هر …

رییس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گاوی تهران گفت: گوشت‌هایی که به عنوان گوشت گوسفند یا گوساله در برخی مغازه‌ها به قیمت کیلویی ۲۳ هزار تومان فروخته می‌شود در واقع گوشت بز و میش است که این موضوع بعضا به خریداران گفته نمی‌شود.

علی خندان‌روی جوان در گفت‌و‌گویی اظهار کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفندی به صورت لاشه به ۲۸ تا ۲۹ هزار تومان و گوشت گوساله بدون استخوان و مخلوط ۳۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی با بیان اینکه صنف قصابی‌ها طرح فروش فوق العاده برای ماه مبارک رمضان ندارد، گفت:‌ معمولا در ۱۰ روز اول ماه مبارک رمضان افزایش تقاضا داریم و پس از آن بازار به روال عادی برمی‌گردد اما مشکلی در رابطه با تامین گوشت برای ایام ماه مبارک رمضان نداریم.

خندان‌روی جوان با بیان اینکه حدود ۱۲۵۰ واحد قصابی مجاز داریم، اظهار کرد: حدود ۸۰۰ واحد نیز بدون مجوز فعالیت می‌کنند که اقدامات لازم برای قانونی شدن این واحدها در حال انجام است.

نوشته های مشابه

رییس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گاوی تهران با بیان اینکه واردات گوشت کمی کاهش یافته است، تاکید کرد: مردم برای تهیه گوشت گاوی باید حتما به واحدهای مجوزدار مراجعه کنند و در صورت مشاهده هر نوع تخلف، گزارش دهند تا برخورد قانونی با واحد متخلف صورت گیرد.

وی گفت: اماکن، نیروی انتظامی و بازرسان اتحادیه در رابطه با فعالیت واحدهای صنفی نظارت‌های لازم را انجام می‌دهند و به واحدهایی که بدون مجوز هستند فرصتی داده می‌شود تا بتوانند جواز خود را تهیه کنند.

به گفته خندان‌روی جوان، مردم در صورت بروز تخلف می‌توانند با شماره ۱۲۴ یا با اتحادیه به شماره ۷۷۵۲۰۵۵۵ تماس بگیرند تا بررسی‌های لازم انجام و با واحد متخلف برخورد شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا