تجمع سپرده گذاران موسسه مالی میزان

تعداد این سپرده گذاران حدود ۱۰۰ نفر بود و با نصب پلاکاردهایی در مقابل استانداری خراسان رضوی تجمع کردند. موسسه میزان، از دی ماه گذشته، عملا ورشکست شد و سرمایه حدود یک میلیون سرمایه گذار تاکنون به آنها برگشت داده نشده است. یکی از این سرمایه گذاران معترض به خبرآنلاین گفت ماه هاست برای دریافت …

تعداد این سپرده گذاران حدود ۱۰۰ نفر بود و با نصب پلاکاردهایی در مقابل استانداری خراسان رضوی تجمع کردند. موسسه میزان، از دی ماه گذشته، عملا ورشکست شد و سرمایه حدود یک میلیون سرمایه گذار تاکنون به آنها برگشت داده نشده است. یکی از این سرمایه گذاران معترض به خبرآنلاین گفت ماه هاست برای دریافت ۴ میلیون تومان سرمایه خود، هر هفته به در بسته موسسه میزان مراجعه می کند و کسی پاسخگوی او نیست.

بیشتر این افراد، از سپرده گذاران خرد و با مبالغ پایین بودند. اکثر آنها زیر ۵ میلیون تومان سپرده گذاری داشتند و حداکثر سپرده گذاری فردی آنها به ۲۰ میلیون تومان نمی رسید.

آنها با اعتراض به بلاتکلیف بودن سرمایه شان و اعتراض به اینکه با وجود انحلال موسسه میزان و تکلیف قانونی بانک صادرات برای پیگیری موضوع، هنوز وضعیت شان نامشخص است، از مسئولان استانداری خواستند تا به این مسئله رسیدگی کنند.

آنها طوماری با ١٣٠٠-١٤٠٠ امضا همراه خود داشتند که اعلام کرده بودند هم اکنون به پولشان نیاز دارند و درخواست بودند چون مسئولان قضایی اعلام كرده اند پرداخت مطالبات سرمایه گذاران، اولويت بندي می شود براي دریافت سرمایه اندک خود، تجمع کرده اند.

نوشته های مشابه

پس از ساعاتی که از تجمع این اشخاص سپری شد، نماینده دفتر اقتصادی استانداری خراسان رضوی در جمع این اشخاص حاضر شد و با تحویل گرفتن طومار، به آنها قول داد خواسته های این افراد را به مسئولان ذیربط منعکس کند. این تجمع از ابتدای ساعات اداری امروز تا اذان ظهر ادامه داش و در نهایت، این سرمایه گذاران بدون روشن شدن قطعی وضعیتشان، متفرق شدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا