با ايران توافق نكنيد!

به گزارش واشنگتن‌تایمز در این نشست که به منظور مخالفت با توافق هسته ای و درخواست برای تغییر رژیم در ایران بود جمع معدودی از مقام‌های سابق آمریکایی و اروپایی که همواره نقش لابی گروهک منافقین را بر عهده و در جلسات و گردهمایی‌های این گروهک شرکت دارند حضور داشتند. مک‌کین درحالي مدعی شد حکومت …

به گزارش واشنگتن‌تایمز در این نشست که به منظور مخالفت با توافق هسته ای و درخواست برای تغییر رژیم در ایران بود جمع معدودی از مقام‌های سابق آمریکایی و اروپایی که همواره نقش لابی گروهک منافقین را بر عهده و در جلسات و گردهمایی‌های این گروهک شرکت دارند حضور داشتند. مک‌کین درحالي مدعی شد حکومت ایران کانون اصلی افراط گرایی اسلامی در جهان است كه چندي پيش اخباري از همكاري اين تندروي آمريكايي با ابوبكربغدادي سركرده تروريست‌هاي داعش منتشر شده است. سخنان اين سناتور آمريكايي افكار را به ياد گزافه گويي‌هاي جرج بوش،رئيس‌جمهور جنگ طلب آمريكا مي‌اندازد. مک کین مدعی شد ایران در خلأ  رهبری جهانی دولت اوباما همچنان به نفوذ و پیشروی خود و تامین مالی تروریسم و ایجاد هرج و مرج در منطقه ادامه می دهد. سناتور مک کین رئیس کمیته امور تسلیحاتی سنای آمریکاست و در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۰۸ شکست سختی از اوباما خورد.
جمع‌آوري نيرو با اتوبوس
بر اساس گزارش واشنگتن تایمز گروهك منافقین در این گردهمایی نیز همانند همه گردهمایی های خود با سازماندهی، اتوبوس‌هایی را به شهرهای مختلف فرستاده و از مناطق مختلف اروپا به منظور پر کردن سالن محل برگزاری سیاهی لشکر جمع کرده بود.پیشتر گزارش هایی منتشر شده مبنی بر اینکه بسیاری از افراد حاضر شده در این گردهمایی ها که اساسا ایرانی نیز نیستند با وعده اقامت یک شبه دریک هتل و پذیرایی به گردهمایی های این گروهک می‌آیند.در این گردهمایی چند عضو دیگر کنگره آمریکا نیز حضور داشتند، از جمله “دانا روراباچر” نماینده جمهوریخواه ایالت کالیفرنیا در مجلس نمایندگان آمریکا که در سخنرانی خود مدعی شد حکومت ایران به روزهای پایانی خود نزدیک شده است.او با انتقاد شدید از مذاکرات هسته ای و تلاش گروه ۱+۵ برای توافق هسته ای با ایران گفت کشورهای غربی باید به جای این کار، سیاست تغییر رژیم در ایران را در پیش بگیرند.
همزباني منافقين با مخالفان توافق
مریم سرجوی، سرکرده گروهک منافقین نیز در این گردهمایی سخنان مشابهی را که سال‌هاست تکرار می کند و توجهی را بر نمی‌انگیزد، تکرار کرد. او در مصاحبه ای در حاشیه این کنفرانس با روزنامه واشنگتن تایمز با انتقاد از دولت اوباما گفت توافق هسته ای با ایران تنها باعث مشروعیت بخشیدن به تداوم حکومت جمهوری اسلامی ایران خواهد شد. گروهک منافقین تاریخچه بلندی از اقدامات تروریستی که به مرگ هزاران شهروند ایرانی انجامیده است، در کارنامه خود دارد.
پرونده سياه نفاق
گروهک منافقین که در طی جنگ ۸ ساله ایران و عراق، با رژیم بعث همکاری
نظامی- اطلاعاتی داشت، در دی ماه سال ۱۳۸۷ در فهرست گروه‌های تروریستی وزارت امور خارجه ایالات متحده قرار گرفت ولی در تیر ماه سال ۱۳۸۹، پس از مدت‌ها لابی‌گری و صرف هزینه‌های کلان، یک دادگاه استیناف در واشنگتن‌دی‌سی‌ رأی داد که حکم پیشین اشتباه بوده و منافقین تروریست نیستند!
اين همگرايي كه در آستانه انتخابات رياست‌جمهوري آمريكا صورت مي‌گيرد، نشان‌دهنده شكست درون سازماني منافقين است.منافقيني كه در طول دوران مختلف نشان داده‌اند براي اين‌كه به اهداف خود برسند به هر خفتي تن مي‌دهند.در همين‌راستا دکتر ابراهیم برزگر،  استاد رشته علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی معتقد است:اين فرقه براي به قدرت رسيدن حاضرند با شیطان هم متحد شوند.اين استاد دانشگاه تاكيد مي كند: آن‌ها رویکردی نخ‌نما علیه ایران دارند. با توجه به ‌اینکه منافقین، حدود چهار دهه علیه جمهوری اسلامی اقدام کرده‌اند، در دوره‌های مختلف نیز اوراق دفتر استراتژی آن‌ها ورق خورده و صورت‌بندی‌های مختلفی از آن‌ها آشکار شده است. منافقین ابتدا در یک دوره، سعی کردند قدرت را از طریق دموکراتیک و انتخابات به‌دست بیاورند که با اقبال عمومی مردم مواجه نشدند. بار دوم، سعی کردند با کسانی که با اقبال عمومی مواجه هستند ائتلاف کنند، در این راستا با ابولحسن بنی‌صدر ائتلاف کردند که در این زمان نیز ناکام ماندند. سوم اینکه دست ‌به روش‌های خشونت‌آمیز زدند و در همین راستا است که آن‌ها مسئول ترور۱۲هزار نفر از مردم کشورمان هستند و افراد مختلفی از جمله مسئول، افراد عامی و حتی افرادی که شناخت دقیقی از آن‌ها نداشته‌اند را ترور کردند. چهارم اینکه، در مقطعی با کشور دشمن و متجاوز عراق، ائتلاف کردند که این سیاه‌ترین و قبیح‌ترین کاری بود که می‌توانستند انجام دهند. به‌هرحال بسیاری از گروه‌های تروریستی، خط قرمزی برای خود قائل هستند اما این‌ها نشان دادند که هیچ خط قرمزی برایشان وجود ندارد و متحد استراتژیک کشوری شدند که دشمن سرزمین مادری آن‌ها بود. عملیات مرصاد هم که نمونه بارز خیانت منافقین بود. پنجم اینکه، افشای فعالیت‌های هسته‌ای ایران بود که بیشترین ضربه را به منافع ملی ایران زد. ششم این است که از راهکار‌های رسانه‌ای، سیاسی و دیپلماتیک استفاده می‌کنند تا چهره خودشان را تغییر بدهند و بازسازی کنند. می‌خواهند تمام ناکامی‌های قبل را جبران کرده و به‌عنوان نیروی مدنی خودشان را مطرح کنند؛ اما ذات تروریستی خود را حفظ کرده‌اند.
سياست نخ‌نماي منافقين
ابراهیم برزگر در گفت و گو با هابيليان افزود:بنابراین آن‌چه در راهبرد گروهک منافقین دیده می‌شود، رنگین‌کمانی از راهبردهای مختلف، جهت براندازی و ضربه‌زدن، نه به جمهوری اسلامی بلکه به ایران است. چیزی که جای بسی شگفتی دارد این است که این‌ها برای رسیدن به قدرت، برای خود هیچ خط قرمزی قائل نیستند و حاضرند با شیطان هم متحد شوند، با دشمن ایران هم متحد شوند، نه با دشمن جمهوری اسلامی بلکه با دشمن ایران.
منطقه ناآرام و سوءاستفاده منافقين
از سوي ديگر حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد سعیدی در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم درشبستان امام خمینی‌(س) حرم مطهر حضرت معصومه (س) افزود: شرایط به‌وجود‌‌آمده در منطقه موجب رسوایی همدستان صهیونیست‌ها شده و آن‌ها گروه‌های تروریستی تکفیری را برای از میان‌بردن بیداری اسلامی ایجاد کرده‌اند. تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: بیداری اسلامی به خوبی پرده از چهره منافقین برداشته و امروز همه شاهد هستند که آل سعود چه میزان با آمریکا و صهیونیست‌ها همراه و همدل است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا