زمان مراسم وداع با پیکرهای شهدای غواص

مراسم وداع با پیکرهای مطهر شهدای دفاع مقدس و شهیدان مظلوم و مقاوم غواص و خط شکن دوشنبه ۲۵ خرداد در دانشگاه تهران برگزارمی شود. خبرگزاری مهر: اسماعیل احمدی معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین از مراسم شبی با شهداء برای وداع با پیکرهای مطهر شهیدان خبر داد. احمدی در همین خصوص افزود: این مراسم …

مراسم وداع با پیکرهای مطهر شهدای دفاع مقدس و شهیدان مظلوم و مقاوم غواص و خط شکن دوشنبه ۲۵ خرداد در دانشگاه تهران برگزارمی شود.
خبرگزاری مهر: اسماعیل احمدی معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین از مراسم شبی با شهداء برای وداع با پیکرهای مطهر شهیدان خبر داد.

احمدی در همین خصوص افزود: این مراسم که به میزبانی بسیج دانشجویی برگزار خواهد شد با حضور آحاد مردم به ویژه دانشجویان دوشنبه ۲۵ خرداد از اذان مغرب و عشاء آغاز می شود.

وی به آغاز مراسم با برگزاری نماز جماعت اشاره و ادامه داد: مراسم وداع با پیکرهای مطهر شهدای دفاع مقدس و شهیدان مظلوم و مقاوم غواص و خط شکن با سخنرانی آیت الله سید احمد خاتمی و مناجات شعبانیه توسط حاج احمد نیکبختیان برگزارخواهد شد.

معاون روابط عمومی بسیج افزود: مراسم روضه خوانی و سینه زنی نیز با نوای حاج مجید بادکوبه و امیر عباسی در کنار پیکرهای مطهر برگزار می شود.

وی با اشاره به جزییات مراسم تشییع نیز بیان کرد: تشییع پیکرها روز ۳ شنبه ۲۶ خرداد از ساعت ۱۶ در میدان بهارستان آغاز و تا معراج شهدا ادامه خواهد یافت.

دکمه بازگشت به بالا