۱۰ استان و نوار شرقی کشور درگیر گرد و غبار

وی با بیان اینکه امروز برای زابل طوفان گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود، افزود: به دلیل ورود بادهای شدید در کشور عراق امروز کیفیت هوای خوزستان، ایلام و بوشهر کاهش می‌یابد. نقشینه ادامه داد: امروز و فردا استان‌های تهران، البرز، قم، مرکزی، سمنان، قزوین و اصفهان شاهد بادهای شدید لحظه‌ای و گرد و خاک خواهند …

وی با بیان اینکه امروز برای زابل طوفان گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود، افزود: به دلیل ورود بادهای شدید در کشور عراق امروز کیفیت هوای خوزستان، ایلام و بوشهر کاهش می‌یابد.

نقشینه ادامه داد: امروز و فردا استان‌های تهران، البرز، قم، مرکزی، سمنان، قزوین و اصفهان شاهد بادهای شدید لحظه‌ای و گرد و خاک خواهند بود. همچنین امروز شرق دریای عمان مواج است.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه تهران امروز و فردا شاهد پدیده گرد و خاک خواهد بود، گفت: این پدیده در بعدازظهرها و اوایل شب‌ها در جنوب تهران شدیدتر خواهد بود. همچنین این استان تا اواخر هفته روند افزایشی دما دارد.

وی با اشاره به اینکه بارش باران و بالا رفتن رطوبت هوا می‌تواند به کاهش گرد و خاک موجود در کشور کمک کند، گفت: اردبیل با دمای ۶ و اهواز با دمای ۴۷ به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین مراکز استان‌های کشور هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا