رقم نجومی خوشگذرانی شاهزاده سعودی

محمد بن سلمان معروف به ‘ژنرال کوچولو’ هم اکنون در حال سپری کردن تعطیلات خود در پایتخت های اروپایی و آسیایی بسر می برد. وزیر دفاع سعودی در حالیکه کشورش درگیر جنگ با یمن است، پس از پشت سر گذاشتن دو هفته سفر تفریحی به پاریس، چند روز را نیز در جزایر مالدیو به خوشگذرانی …

محمد بن سلمان معروف به ‘ژنرال کوچولو’ هم اکنون در حال سپری کردن تعطیلات خود در پایتخت های اروپایی و آسیایی بسر می برد.

وزیر دفاع سعودی در حالیکه کشورش درگیر جنگ با یمن است، پس از پشت سر گذاشتن دو هفته سفر تفریحی به پاریس، چند روز را نیز در جزایر مالدیو به خوشگذرانی پرداخته است .

در حالیکه رسانه های گروهی رسمی عربستان به هیچوجه حق پرداختن به چنین مسایلی را ندارند، روزنامه های مالدیو از حضور پیت بول، شکیرا و جنیفر لوپز خوانندگان غربی در شب نشینی های شاهزاده سعودی خبر دادند.

در همین راستا شاهزاده سعود بن سیف النصر در صفحه شخصی خود در توییتر ضمن انتقاد از جانشین ولیعهد عربستان نوشت: این اوج هرزه گی است که ارتش در جنوب کشور درگیر یک نبرد سنگین باشد، اما وزیر دفاع ۳۰ میلیون ریال سعودی (هر دلار با ۷۵/ ۳ ریال ارزشگذاری می شود) را صرف یک شب میگساری خود در یک جزیره گردشگری نماید.

محمد بن سلمان پسر ملک سلمان شاه عربستان که به تازگی برای دومین بار ازدواج کرده، برای گذراندن ماه عسل با همسر دومش، بیش از دو هفته را در پاریس بسر برد و پس از آن به دور از اتاق عملیات جنگ در عربستان، رهسپار سایر پایتخت های جهان شد .

عربستان به دستور محمد بن سلمان وزیر دفاع جوان این کشور با تشکیل ائتلافی از برخی کشورهای عربی و حمایت آمریکا، از ششم فروردین حملات وحشیانه ای علیه ملت یمن آغاز کرده که تا کنون بیش از ۹ هزار غیرنظامی یمنی در این حملات کشته و مجروح شده اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا