سود مخابرات از خطوط دایری ماهانه ۵۰۰ تومان است

  به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، علیرضا صیدی طرح تجاری تلفن ثابت در کشور و به خصوص تهران را زیان‌ده دانست و اظهار کرد: با توجه به رسالت شرکت مخابرات درخصوص خدمات‌دهی به مردم این حوزه نیز توسعه یافته است و توانسته‌ایم در سال گذشته تعهدات مخابرات استان تهران در حوزه …

 

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، علیرضا صیدی طرح تجاری تلفن ثابت در کشور و به خصوص تهران را زیان‌ده دانست و اظهار کرد: با توجه به رسالت شرکت مخابرات درخصوص خدمات‌دهی به مردم این حوزه نیز توسعه یافته است و توانسته‌ایم در سال گذشته تعهدات مخابرات استان تهران در حوزه تلفن ثابت را بروز نماییم.
وی عنوان کرد: چنانچه فکری برای پوشش هزینه‌های دایری، نگهداری تلفن ثابت و میزان درآمد حاصله از این حوزه شود، با توجه به پتانسیل موجود در شرکت مخابرات استان تهران امکان توسعه و ارتقای کیفیت سرویس‌های تلفن ثابت وجود دارد.
مدیر عامل مخابرات استان تهران با بیان اینکه در حال حاضر هزینه نگهداری هر خط تلفن ثابت برای مخابرات حدود ۸ هزار و ۵۰۰ تومان است، گفت: این در حالی است که درآمد ماهانه ما تنها ۹ هزار تومان است.
وی افزود: همچنین هزینه نگهداری یک خط تلفن همگانی، ۳۱هزار و ۹۰۰ تومان و درآمد ماهانه حاصله حدود ۲۲ هزار تومان است. درحال حاضر دنیا به سمت همگرایی ثابت، همراه و دیتا پیش می‌رود بنابراین روند توسعه در تلفن ثابت باید شتاب بیشتری داشته باشد که این امر مستلزم افزایش تعرفه‌ها و رفع مشکل درآمدی مخابرات در حوزه تلفن ثابت است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا