پروانه اپراتور اول تصويب شد

صابر فيضي در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت:کميسيون تنظيم مقررات کليات پروانه فعاليت اپراتور اول مخابرات کشور را صادر کرده است و اين پروانه پس از امضاي اعضاي کميسيون به شرکت مخابرات ايران ابلاغ مي شود.وي همچنين در مورد خصوصي سازي شرکت مخابرات ايران که پيش از اين به دليل نبود پروانه، …

صابر فيضي در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت:کميسيون تنظيم مقررات کليات پروانه فعاليت اپراتور اول مخابرات کشور را صادر کرده است و اين پروانه پس از امضاي اعضاي کميسيون به شرکت مخابرات ايران ابلاغ مي شود.
وي همچنين در مورد خصوصي سازي شرکت مخابرات ايران که پيش از اين به دليل نبود پروانه، به تاخير افتاده بود نيز گفت:با نهايي شدن پروانه اپراتور اول منتظر نظر سازمان خصوصي سازي و بورس براي اعلام زمان ورود مخابرات به بورس هستيم.
فيضي خاطر نشان کرد:سازمان خصوصي سازي بايد زمان پذيرش مخابرات را براي ورود به بورس اعلام کند.
گفتني است بالغ بر يک سال است که سازمان تنظيم مقررات تهيه و تدوين پروانه اپراتور اول مخابرات کشور را با هدف ضابطه مند کردن فعاليت اين اپراتور در دستور کار قرار داده است.
بر اساس اين گزارش مديران سازمان خصوصي سازي پايان سال جاري را براي ورود سهام مخابرات به بورس وعده داده اند که با تصويب نهايي اين پروانه، ورود مخابرات به بورس هموارتر شده و اظهارات مقامات ذيربط براي عرضه سهام مخابرات تا پايان سال جاري قوت مي گيرد.
پيش از اين قرار بود ۵ درصد سهام خرد مخابرات براي کشف قيمت در بهمن جاري عرضه شود.
طبق ابلاغيه بند ج” اصل ۴۴ قانون اساسي سهام ۳۲ شرکت مخابراتي بايد تا پايان سال جاري به بخش خصوصي واگذار شود .
۱۲۸/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا