نگارش متن توافق جامع به خوان هفتم رسید

معاونان ظریف صبح چهارشنبه عازم وین شدند تا مذاکرات برای نگارش متن توافق جامع را از سر بگیرند. این دو، روز شنبه پس از ششمین دور مذاکره به تهران بازگشتند ولی تیم کارشناسی به ریاست حمید بعیدی نژاد به مذاکرات در آن شهر ادامه داد. تیم کارشناسی ایران عصر سه شنبه چهارساعت برای نحوه برچیدن …

معاونان ظریف صبح چهارشنبه عازم وین شدند تا مذاکرات برای نگارش متن توافق جامع را از سر بگیرند. این دو، روز شنبه پس از ششمین دور مذاکره به تهران بازگشتند ولی تیم کارشناسی به ریاست حمید بعیدی نژاد به مذاکرات در آن شهر ادامه داد.

تیم کارشناسی ایران عصر سه شنبه چهارساعت برای نحوه برچیدن تحریم ها با کارشناسان ۱+۵ مذاکره کرد و از امروز مذاکرات در دو سطح کارشناسی و معاونان ادامه خواهد یافت.

آغازگر ششمین دور مذاکرات برای نگارش متن توافق جامع، نشست عمومی معاونان وزیران خارجه ایران و ۱+۵ به ریاست سید عباس عراقچی و هلگا اشمید بود و پس از آن عراقچی و روانچی با همتایان خود در ۱+۵ به طور دو و چندجانبه مذاکره کردند.

دو دور هم با هلگا اشمید معاون هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا مذاکره کردند که دور دوم آن حدود چهارساعت طول کشید.

مهلت خودخوانده ایران و ۱+۵ برای پایان مذاکرات دهم تیرماه به پایان می رسد . با این حال ایران گفته که در پی توافق خوب است و مقید به زمان نیست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا