بازديد مديرعامل بانک اقتصادنوين از شش شعبه

به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، حسن معتمدي در اين ديدارهاي صميمي ضمن پرس‌وجو از مشکلات احتمالي و پيشنهادات همکاران، گفت: با آغاز بانکداري خصوصي در کشور تحول در نظام بانکي آغاز شد، به طوري که امروز خدمات مدرن و نويني توسط بانک‌ها به مشتريان ارايه مي‌شود. وي با اشاره به …

به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، حسن معتمدي در اين ديدارهاي صميمي ضمن پرس‌وجو از مشکلات احتمالي و پيشنهادات همکاران، گفت: با آغاز بانکداري خصوصي در کشور تحول در نظام بانکي آغاز شد، به طوري که امروز خدمات مدرن و نويني توسط بانک‌ها به مشتريان ارايه مي‌شود.
وي با اشاره به اينکه بانک اقتصادنوين طلايه‌دار اين تغييرات بود، گفت: نخستين بانک خصوصي بودن مسئوليت بانک اقتصادنوين را در نظام بانکي کشور دو چندان کرده است، در چنين شرايطي بايد بکوشيم به عنوان بانک الگو، اثربخشي مناسبي از خود به جاي بگذاريم.
وي افزود: از جمله شاخص‌هاي مهم در بانک اقتصادنوين ضريب مطلوب بهره‌وري است، هر چند که اين نسبت کافي نيست و لازم است همه کارکنان در همه سطوح بکوشند تا ضريب بهره‌وري در بانک اقتصادنوين بيش از پيش بهبود يابد.
معتمدي همچنين به لزوم توجه به افزايش درآمدهاي غيرمشاع در بانک اقتصادنوين تاکيد کرد و گفت: توجه به اين نوع از درآمدها، زمينه را براي کاهش قيمت تمام شده پول در بانک فراهم مي‌کند.
مديرعامل بانک اقتصادنوين در ادامه به لزوم توجه به الگوهاي نوين مديريت در اداره شعب اشاره کرد و گفت: در گذشته مديريت در شعب بانک‌ها وظيفه‌اي بود، در حالي که نياز امروز مشتريان اداره شعب بر اساس الگوهاي مديريت کسب و کار است، که بايد مورد توجه قرار گيرد.
لازم به ذکر است شعب نازي‌آباد، شهرري، بعثت، افسريه، چهارراه آيت و ميدان نبوت شعبي بودند که حسن معتمدي به همراه معاون عمليات بانکي و مدير امور شعب تهران از آنها بازديد و با تک تک همکاران در محيطي صميمي گفت‌وگو نمودند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا