پیشنهاد جدید اجاره باشگاه استقلال

در میان بلاتکلیفی سرخابی ها و سرگیجه های قانونی که این روزها همه مسیرها را به روی این دو تیم بسته، مشتری جدیدی برای اجاره اسپانسر استقلال برای یک یا سه سال با رقم بالاتر از مشتری قبلی پیدا شده است. مشتری جدید اجاره باشگاه استقلال خشایار محسنی مالک باشگاه دی استرادای اسلواکی است و …

در میان بلاتکلیفی سرخابی ها و سرگیجه های قانونی که این روزها همه مسیرها را به روی این دو تیم بسته، مشتری جدیدی برای اجاره اسپانسر استقلال برای یک یا سه سال با رقم بالاتر از مشتری قبلی پیدا شده است.

مشتری جدید اجاره باشگاه استقلال خشایار محسنی مالک باشگاه دی استرادای اسلواکی است و تجربه مدیریت در این باشگاه و همچنین باشگاه عقاب تهران را در کارنامه دارد.

محسنی با توجه به اشکال قانونی که پوری حسینی در مورد اجاره سه ساله باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اعلام کرد، به خبرنگار مهر گفت: یک ساله یا سه ساله، اجاره باشگاه یا اجاره اسپانسر برای من فرقی نمی کند، هدف من این است که تجربیاتی که در اروپا به دست آورده‌ام را در کشور خودم به کار بگیرم و البته سرمایه ام را هم در وطن خودم هزینه کنم.

وی افزود: به همین دلیل نامه ای را برای وزارت ورزش و آقای سجادی فرستاده و منتظر پاسخ هستم. به هر حال برای اجاره هم مزایده بهترین راه و رقم پیشنهادی من بالاتر از رقم آقای سبک دست است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا