واژگونی قایق معاون زن روحانی در هورالعظیم

این هیات صبح امروز پس از ورود به اهواز بلافاصله برای بازدید از کانون های شناسایی شده گرد و غبار طی ماههای اخیر، عازم منطقه غرب استان و سپس بازدید از هورالعظیم شد. تالاب هورالعظیم به دنبال مصوبه بهمن ماه دولت یازدهم برای مقابله با گرد و غبار و شاهد حذف موانع ورود آب بوده …

این هیات صبح امروز پس از ورود به اهواز بلافاصله برای بازدید از کانون های شناسایی شده گرد و غبار طی ماههای اخیر، عازم منطقه غرب استان و سپس بازدید از هورالعظیم شد.

تالاب هورالعظیم به دنبال مصوبه بهمن ماه دولت یازدهم برای مقابله با گرد و غبار و شاهد حذف موانع ورود آب بوده و هیات اعزامی خواستار بازدید از مناطقی شد که  آبگیری در آن صورت گرفته است. اما یکی از قایق هایی که حامل ۹ نفر از اعضای هیات اعزامی بود، کمی پس از حرکت به داخل آب واژگون شد که خوشبختانه کسی آسیب ندید و همه سرنشینان از جمله معصومه ابتکار معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط  زیست سالم به ساحل برگشتند.

معاونین وزرای نفت، کشور، نیرو، بهداشت، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان جنگل ها و مراتع ، معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و رئیس سازمان هواشناسی در این سفر همراه هیات هستند.

در حال حاضر هیات به اهواز بازگشته و جلسه کمیته ملی گرد و غبار با حضور استاندار در استانداری تشکیل شده است.

نوشته های مشابه

در ادامه برنامه های امروز سفر یکروزه ابتکار به خوزستان، شورای حفاظت کیفی رودخانه کارون، کارگروه کاهش آلودگی هوای خوزستان و نشست با اصحاب رسانه، اساتید دانشگاهها، نمایندگان سمن ها و  HSE استان خوزستان برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا