۶ نفر از فعالان شبکه اجتماعی بازداشت شدند

به گزارش خبرنگار موبنا، غلامحسین محسنی اژه‌ای در ابتدای نشست خبری خود با خبرهای مهم قضایی، بحث را شروع کرد و آن را “دو سه خبر کوچک” تعبیر کرد و درباره دستگیری های امنیتی سخن گفت و توضیح داد: ۵ یا ۶ نفر از کسانی که در ماه های اخیر در شبکه های مجازی و …

به گزارش خبرنگار موبنا، غلامحسین محسنی اژه‌ای در ابتدای نشست خبری خود با خبرهای مهم قضایی، بحث را شروع کرد و آن را “دو سه خبر کوچک” تعبیر کرد و درباره دستگیری های امنیتی سخن گفت و توضیح داد: ۵ یا ۶ نفر از کسانی که در ماه های اخیر در شبکه های مجازی و اجتماعی، اقدامات ضدامنیتی داشتند، توسط نیروهای اطلاعاتی و امنیتی شناسایی شدند و بازداشت شده اندو مشخص شده انگیزه شان ضدامنیتی و ضد انقلابی است.
وی با اشاره به اینکه انگیزه و ارتباطات آنها با بیرون نیز در حال بررسی است، گفت: اینها ممکن است با قرار آزاد شوند یا کسان دیگری دستگیر شوند و مشخص نیست تعداد آنها چقدر خواهد شد.
وی افزود: چند نفر نیز در استان تهران و کرمان، از طریق شبکه های مجازی و اجتماعی که اقدام به ترویج فساد و فحشا بودند، شناسایی شدند اما این در حالی است که برخی پیچیده کار می کردند ولی توسط نیروهای اطلاعاتی و امنیتی بازداشت شده اند که تعداد آنها فعلا ۵ نفر است.
وی تصریح کرد: فرد دیگری نیز در تهران با برخی از مدارک جعلی و با سواستفاده از فتاوایی در زمینه عقد موقت وجود دارد، برای تحصیل پول و درآمد برای خود، افرادی را به صورت غیرصحیح مرتبط می کند و ۱۷۰ میلیون تومان تاکنون تحصیل کرده بود. او نیز دستگیر شده است.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا