شرایط فروش ویژه خودروهای سوبارو

نکات بخشنامه : خرید لیزینگی با عاملیت «لیزینگ شهر»تا سقف ۱۰۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان تسهیلات ۲۴ تا ۳۶ ماهه فراهم می باشد. ۱. تمامی هزینه های شماره گذاری و مالیات و عوارض شهرداری برای کلیه خودروها به عهده شرکت می باشد. ۲. هزینه بیمه شخص ثالث یکساله برای کلیه خودروها به عهده شرکت می باشد.، کلیه خودروها …

نکات بخشنامه :

خرید لیزینگی با عاملیت «لیزینگ شهر»تا سقف ۱۰۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان تسهیلات ۲۴ تا ۳۶ ماهه فراهم می باشد.

۱. تمامی هزینه های شماره گذاری و مالیات و عوارض شهرداری برای کلیه خودروها به عهده شرکت می باشد.

۲. هزینه بیمه شخص ثالث یکساله برای کلیه خودروها به عهده شرکت می باشد.، کلیه خودروها دارای گارانتی ۶ ساله و یا ۱۵۰,۰۰۰ کیلومتر می باشند.

۳. حق الزحمه عاملیت مجاز/نمایشگاه فروش توسط شرکت تأمین و پرداخت می گردد و بنابراین دریافت هر گونه وجه اضافی تحت هر عنوان غیر مجاز و بر خلاف مقررات شرکت میباشد.

۴. متقاضیان خرید خودرو مکلف می باشند کلیه وجوهات مربوط به قیمت خودروی مورد درخواست را فقط بنام و به حساب بانکی شرکت سیف خودرو واریز نمایند در صورت عدم رعایت مورد فوق شرکت سیف خودرو هیچگونه مسئولیت و تعهدی در قبال متقاضی نخواهد داشت. دریافت خواهد شد. و سند خودرو به نام شرکت سیف خودرو تا تسویه حساب نهایی خواهد بود.

۵. در شرایط خرید اقساطی پرداخت هزینه بیمه بدنه یکساله به عهده خریدار می باشد که پیش از تحویل خودرو نقدا دریافت میشود.

۶. در شرایط خرید اقساطی، خریدار پرداخت مرحله اول را بصورت نقد و مراحل بعدی را به صورت چک در زمان ثبت نام ارائه می نماید.

دکمه بازگشت به بالا