بازیگر زن معروف در کنار رئیس دولت اصلاحات/عکس

نوشته های مشابه

۳۸ دیدگاه

  1. با سلام
    بازیگران هم مثل همه شهروندان حق اظهار نظر سیاسی دارند!!! اما شهروند عادی نیستند!!! الگوی جوانان هستند. خوش به حال سیاست مردی است که حمایت آن‌ها را دارد… چون حمایت جامعه را خواهد داشت!!! حتی اگر لایق نباشد…

  2. تند روی ممنوع. خانم طباطبایی و رییس جمهور سابق کشورمان هر دو محترم هستند. درود بر همه ایرانیان . چپ راست بالا پایین. درود

  3. خاتمی مرد بزرگی است در دوران او اقتصاد کشور ۸% رشد سالانه را تجربه کرد او به آموزش وپرورش صادقانه خدمت کرد و محبوب دل ایرانیان شد.

  4. درود برخاتمی
    آفرین بر خانم طباطبایی در جریان رود حرکت کردن نیاز به اراده وانرژی ندارد اما برخلاف جریان حرکت کردن هزینهبر است و شجاعت وخیلی چی های دیگه لازم داره

  5. خدارا شکر هرچی سانسورش می کنند بر محبوبیتش اضافه میشه. فقط برخی سردمداران مخالفشن توده مردم دوستش دارند.

  6. تاریخ همواره نشان داده خورشیدهایی که نادیه گرفته شده اند و ناچیزهایی که بزرگ نشان داده شده اند. نمی توانم ایشان را با کسانی چون امینی ، مصدق و رضا شاه هم تراز دانم ولی در فضای نامطلوب ایشان کسی بود که با شجاعت فضای نامطلوب را باز قرار داد و با نابخردان مماشات کرد و چون شد که می بینیم.
    ارزوی سلامت و تندرستی را برایشان دارم

  7. خاتمی طلای زیر خاکی است فاسد نمی شود هر وقت بیرون آید همان طلاست ایلیا جان اون که فاسد شد دولت کریمه ما می توانیم بود که شعارش را فقط در دزدی چپاول و غارت این کشور بکار برد و (( توانست ))

  8. فقط اینطرفی ها میتونن نظر سیاسی بدن و شجاع باشن وووو.ولی خانم بختیاری یا چرخنداه اگه حرفی بزنن، کار بدی کردن اجازه ندارن حرف سیاسی بزنن ،مزدورن و….

  9. چه بخواین چه نخواین چه دوست داشته باشین چه دوست نداشته باشین خاتمی در قلب ۶۵میلیون ایرانی هست حالا چه خوشت بیاد چه خوشت نیاد عزیزم شما جز اون ۵میلیون هستی
    که با مردم زاویه دارین

  10. میرحسین عزیز آیا می دونی مشکلات اصلی تحریم و لو دادن فعالیت های هسته ای و نظامی ایران چه کسانی لو دادند ؟؟!!!! همین اعضای کابینه و مسولان تراز اول دولت خاتمی که ترجیح دادند خارج نشین شوند و وطن فروش و نمی توان خاتمی را هم از این خیانت ها مبرّا دانست …….

  11. من نمیدونم بازیگران سرزمین من چرا فکر میکنن عقل کل هستن و به صرف بازیگر شدن کارشناس تمام مسایل مطرح در کشور می شوند؟؟؟؟!!!!!!اخه شمارو چه به سیااااااااااااااااااااااااااااست!!!

  12. چقدر بدبختن مردم بیچاره ها ۸ سال میان نه اینا همشون
    ۸ سال میچاپن این دولت و بعدم میرن خدانگهدار به چی خوشین که میگین محبوب دلها

  13. رئیس جمهور موعظف است باتماقشروعقاید وفرهنگ وغیره…موجود درکشورارتبا برقرارکرده وبه آن توجه نماید وحرف دل ملت راتاحدامکان ازنزدیک بشنوددرضمن خاتمی قلب ملت بوده واست

  14. درود بر خاتمی عزیز ، پاک و بزرگوار….ایران شخصیت چند بعدی و خوش فکری مثل خاتمی خیلی خیلی کم دارد. دوستت داریم تا ابد…

  15. قطعا قلبهای پدران و مادران شهدا و کسانی که برای اهداف الهی انقلاب از جان و مال و فرزندان سرمایه گذاری کردند هیچ محبتی به زمینه ساز اباحی گری،بی بند و باری و جولان تفکرات غربی و غیر دینی در کشور امام زمان و شهیدان ندارند.
    هیچ انسان منصفی نمی تواند نقش آقای خاتمی فریفتۀ غرب را (که سالها پیش دکتر علی مطهری این ویژگی را در مورد آقای خاتمی از زبان پدر شهیدش نقل کرد)در وضعیت اسفبار فرهنگی امروز کشور منکر شود.
    قلب سالم طرفدار خوبیها و پاکی هاست نه آلودگی ها.

  16. بی آبرو تر از خاتمی این آب و خاک به خودش ندیده ! کاش اون عبا و عمامه ای که از پیغمبر دزیده رو پس می داد بعد خودشو با وطن فروشی تو دامن آمریکا و انگلیس می انداخت . اینها مایه سرافکندگی آدمیتن !

  17. درود رو بر ازاده ها میفرستند نه بر انان که به خاطر خیانت خودشان وطنی را طی یک دوره به خاک و خون کشیدند. یاد دیدار خاتمی با جورج سورس افتادم که قرارداد انقلابی مخملی را نوشتند. اما ان الله خیر الماکرین…
    حالا مردم به خاطر ملاقات با طباطبایی اینهمه سورپرایز نشن. کاش وقتی ملاقات با جورج سورس رو می دیدند هم اینطوری تحلیلش میکردند. مشکل ما اینه که چیزهای مهم رو ول کردیم چسبیدیم به خاله زنک بازی ها. یکم بیدار بشین از خواب غفلت. خدا هم تا یه جایی وقتی شماها خوابید هوای مملکتتون رو داره….

  18. با سلام.
    ما هنوز خلاُ امنیتی ایجاد شده در زمان احمدی نژاد را از یاد نبرده ایم. باعث ترور دانشمندان بزرگی چون مجید شهریاری و … . گردید.

  19. هه هه، من زیادم مرده خاتمی نیستم ولی یکی میشه بگه کدوم رییس جمهور این مملکت خوبه؟؟
    خنده داره هرکی رییس جمهور شده تقریبا تا مرز دستگیری و فرار و همه جور بد بودن رفته !! کمدی است دیگه ، میشه یکی بگه کی اینکارا رومیکنه ؟؟ نمیشه که یه چیزی هر دفعه اتفاق بیفته ، همینجوری؟؟
    راستی کی این کارا رو برنامه ریزی میکنه ؟؟ خود جوشه دیگه !!

  20. خاتمی مرد بود ……………بهترین دوران ایران در اون دوره بود آفرین بر شجاعت وغیرت ش…..درود بر مرد تمام نشدنی سیاست

  21. خاتمی بزرگ مرد تاریخ ایران است. حالا این انتقادهایی را که به دیگری میزنید ناشی از عملکرد خاتمی است نه کس دیگری

  22. اتهام زدن که کاری نداره بهمین راحتی میشه به طرف شما هم اتهام بست ولی خبر موثق فقط اشاره به لو دادن این مراکز توسط گروهک رجوی دارد

دکمه بازگشت به بالا