نرم‌افزارهایی که باعث کند شدن گوشی شما می‌شوند

به گفته‌ی AVG این لیست بعد از بررسی اطلاعات بیش ۱ میلیون تلفن هوشمند استفاده کننده از نرم‌افزار این شرکت جمع‌آوری شده است. در بخش کندی شدید سرعت گوشی، در صدر لیست این شرکت‌ نام نرم‌افزار موسیقی تازه به دوران رسیده و البته محبوب Spotify‌ قرار دارد. این نرم‌افزار بعد از باز شدن در تلفن‌هوشمند …

به گفته‌ی AVG این لیست بعد از بررسی اطلاعات بیش ۱ میلیون تلفن هوشمند استفاده کننده از نرم‌افزار این شرکت جمع‌آوری شده است.

در بخش کندی شدید سرعت گوشی، در صدر لیست این شرکت‌ نام نرم‌افزار موسیقی تازه به دوران رسیده و البته محبوب Spotify‌ قرار دارد. این نرم‌افزار بعد از باز شدن در تلفن‌هوشمند شما باعث کندی شدید سرعت می‌شود.

نرم‌افزار Facebook نیز به گفته‌ی AVG در صورتی که حتی توسط کاربر از طریق تنظیمات متوقف شود باز هم به فعالیت خود در پس زمینه ادامه می‌دهد. به این ترتیب بعد از مدتی کاهش سرعت تلفن‌هوشمند اجتناب ناپذیر می‌شود.

در زمینه‌ی استفاده از دیتا نیز Tumblr در صدر جدول قرار دارد. بعد از این نرم‌افزار Snapchat دیگر نرم‌افزار ارسال پیام به چشم می‌آید.

این لیست با نام‌های سه اپلیکیشن بی‌بی‌سی نیوز، نت‌فلیکس و اسپاتیفای به پایان می‌رسد.

Akıllı-Telefonları-Yavaşlatan-Android-Uygulamaları-1

در زمینه‌ی اشغال دیتادر تلفن‌های هوشمند، با توجه به امکان نگه‌داشتن ۳۳۳۳ عدد آهنگ در نرم‌افزار Spotify‌ این نرم‌افزار بیشترین میزان اشغال دیتا را به خود اختصاص می‌دهد. در جایگاه دوم مرورگر Chrome قرار دارد. این لیست نیز با نام سه نرم‌افزار دوربین Line، کیندل و SoundCloud به پایان می‌رسد.

Akıllı-Telefonları-Yavaşlatan-Android-Uygulamaları-2

در زمینه‌ی نرم‌افزارهایی که به صورت اتوماتیک اجرا شده و بالاترین مصرف باتری را به خود اختصاص می‌دهند، نرم‌افزار پیش‌فرض Beaming Service برای سامسونگ قرار گرفته است. از سوی دیگر نرم‌افزارهایی که توسط کاربران اجرا می‌شود قرار دارد طبق گفته‌ی AVG نرم‌افزار سامسونگ WatchON جایگاه اول را به خود اختصاص می‌دهد.  البته هر کاربر با مراجعه به تنظیمات گوشی -قسمت باتری- می‌تواند لیستی از نرم‌افزارهایی که بیشترین میزان باتری را مصرف کرده‌اند مشاهده کند.

Screenshot (8)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا