تشکیل مدیریت پژوهش در بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای

به گزارش خبرنگار موبنا، واحد پژوهش بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای که تحت نام DIREC فعالیت خواهد کرد، تخصصی‌ترین واحد تحقیقاتی صنعت بازی‌های دیجیتال در کشور است که در راستای اساس‌نامه‌ بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تشکیل شده است. محمدعلی سیدحسینی به برنامه‌های مهم امسال این واحد اشاره کرد و گفت: قصد داریم اوایل سال آینده کتاب …

به گزارش خبرنگار موبنا، واحد پژوهش بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای که تحت نام DIREC فعالیت خواهد کرد، تخصصی‌ترین واحد تحقیقاتی صنعت بازی‌های دیجیتال در کشور است که در راستای اساس‌نامه‌ بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تشکیل شده است.
محمدعلی سیدحسینی به برنامه‌های مهم امسال این واحد اشاره کرد و گفت: قصد داریم اوایل سال آینده کتاب سال صنعت بازی‌های دیجیتال برای سال ۹۴ را تهیه و منتشر کنیم. این کتاب مبتنی بر تحلیل داده‌هایی است که امسال از حوزه‌های تولید، نشر و مصرف‌کنندگان جمع‌آوری می‌شود. هم‌چنین در نظر داریم پایگاه داده‌‌ای جامع و علمی در زمینه بازی‌های دیجیتال راه‌اندازی کرده و به رایگان در پایگاه اینترنتی این واحد در اختیار علاقه‌مندان بگذاریم.
سیدحسینی درباره چشم‌انداز این واحد گفت: در افق ۱۰ ساله‌، این واحد به موسسه‌ای دانش‌بنیان با اعتبار جهانی تبدیل خواهد شد و به استخراج، تبیین و تحلیل داده‌ها در سطح ملی و بین‌المللی از صنعت بازی‌های دیجیتال خواهد پرداخت.
۱۲۹/

دکمه بازگشت به بالا