تاثیر افزایش وام خرید مسکن در روند بازار

فرشید پورهاجر دبیر کانون انبوه سازان کشور درباره افزایش میزان وام خرید مسکن اظهار کرد: افزایش وام خرید مسکن در شرایط فعلی تاثیری در بازار مسکن نخواهد داشت. وی با بیان این‌که این وام در سال آینده به متقاضیان پرداخت خواهد شد، گفت: تاثیر آن نیز در سال آینده مشخص می‌شود. پورهاجر با اشاره به …

فرشید پورهاجر دبیر کانون انبوه سازان کشور درباره افزایش میزان وام خرید مسکن اظهار کرد: افزایش وام خرید مسکن در شرایط فعلی تاثیری در بازار مسکن نخواهد داشت.

وی با بیان این‌که این وام در سال آینده به متقاضیان پرداخت خواهد شد، گفت: تاثیر آن نیز در سال آینده مشخص می‌شود.

پورهاجر با اشاره به این‌که همه بانک‌های تجاری می‌توانند اقدام به پرداخت این وام کنند، تاکید کرد: این روند می‌تواند به اثر‌بخش‌ بودن این وام در حوزه مسکن کمک کند.

دبیر کانون انبوه سازان کشور خاطر نشان کرد: پرداخت این وام برای پروژه‌هایی است که متراژ کوچکی دارند و می‌توان انتظار تحرک بازار مسکن در واحد‌های بزرگ‌تر را داشت.

وی با بیان این‌که زمانی می‌توان گفت رونق به بازار مسکن بازگشته است که واحد‌های سند اولی وارد چرخه عرضه و تقاضای بازار شود، تصریح کرد: این روند می‌تواند تولید‌کنندگان را تشویق به تولید بیشتر کند.

پورهاجر در پایان درباره وضعیت فعلی بازار مسکن گفت: با توجه به این‌که از ماه‌های آتی به عنوان بخش جابه‌جایی یاد می‌شود پیش‌بینی می‌شود حرکتی در بازار مسکن به وجود بیاید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا