سرگردانی مسافران در بیابان‌های سمنان!

یکی از مسافران قطار پردیس سالنی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجاء با اشاره به سرگردانی چندین ساعته مسافران در بیان‌های سمنان، اظهار کرد: با آن‌که مسافران ۷۲ هزار تومان بابت یک فقره بلیت قطار درجه یک مشهد-تهران شرکت رجاء پرداخت کردند امام متاسفانه کولر این قطار از مبدا (مشهد) کار نمی‌کرد. وی با اشاره به وضعیت …

یکی از مسافران قطار پردیس سالنی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجاء با اشاره به سرگردانی چندین ساعته مسافران در بیان‌های سمنان، اظهار کرد: با آن‌که مسافران ۷۲ هزار تومان بابت یک فقره بلیت قطار درجه یک مشهد-تهران شرکت رجاء پرداخت کردند امام متاسفانه کولر این قطار از مبدا (مشهد) کار نمی‌کرد.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب کودکان و سالمندان این قطار به دلیل نبود تهویه بیان کرد: این در حالی بود که در بیابان‌های سمنان قطار خراب شد، این نقص به حدی بود دود وارد واگن‌ها شد.

وی ادامه داد: حدود ۵ ساعت در بیابان‌های سمنان سرگردان بودیم و شرکت حمل‌ونقل ریلی رجاء هیچ اقدامی برای حل این مشکل انجام نداد.

وی با بیان این‌که مسئولان قطار در پاسخ به اعتراض مسافران فقط اعلام می‌کردند باید منتظر باشید تا قطاری از اینجا عبور کند، تصریح کرد: بعد از حدود ۵ ساعت بخش کمی از مسافران که بیشتر اطفال و سالمندان بودند سوار قطار بعدی شدند، اما بقیه مسافران همچنان منتظر اقدام رجاء برای نجات از بیابان‌های سمنان هستند.

دکمه بازگشت به بالا