تقدیر رئیس کل بانک مرکزی از عملکرد پست بانک ایران در سامانه چکاوک

به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: در متن این لوح به مهندس حسن‌زاده آمده است؛ خدمت به خلق درراستای اعتلای این سرزمین، یک پله از هزاران پله صعود تا قرب خدا و رسیدن به کمال مسلمانی است. کسانی که توفیق خدمت به دیگران را دارند؛ حسّ حیات و نبض انسانیت …

به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: در متن این لوح به مهندس حسن‌زاده آمده است؛ خدمت به خلق درراستای اعتلای این سرزمین، یک پله از هزاران پله صعود تا قرب خدا و رسیدن به کمال مسلمانی است. کسانی که توفیق خدمت به دیگران را دارند؛ حسّ حیات و نبض انسانیت آنان زنده و بیدار است و لحظه به لحظه با چاشنی خلوص و لذتی ناب به پروردگار نزدیک می‌شوند و همین رفتار، سبب‌ساز محبوبیت نزد دیگران، حکومت بر دلها و نفوذ در جانها است.
پرواز «چکاوک» بر آسمان اقتصاد ایران زمین، لحظه زیبای پیوند میان همان نیت پاک و همت والای شما بزرگ‌مردان ایران است که با بکارگیری نیروهای متخصص داخلی و تلاش شبانه‌روزی و بی‌دریغ این عزیزان در بستری از صبر و مقاومت، طلیعه‌دار عرصه نوینی بر نظام کشور گشته‌اید.
لذا صمیمانه‌ترین تقدیر بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را از عملکرد مجموعه منسجم، پاسخگو و متعهد آن بانک اعلام داشته و ضمن تبریک برای همکاری درخور تحسین، توفیق روز افزون شما را درخدمت به میهن عزیزمان خواستارم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا