اعتصاب فروشندگان بازار چارسو

به گزارش خبرنگار موبنا، اوایل هفته گذشته فروشندگان و مغازه داران فروشگاه چارسوی تهران به دلیل سیاست های این پاساژ دست به اعتصاب زدند و فروشگاه های خود را با خاموش کردن برق ها تعطیل کردند. عدم تبلیغات در سطح تهران برای معرفی این مرکز خریدوفروش به عنوان یکی از قطب های بازار موبایل در …

به گزارش خبرنگار موبنا، اوایل هفته گذشته فروشندگان و مغازه داران فروشگاه چارسوی تهران به دلیل سیاست های این پاساژ دست به اعتصاب زدند و فروشگاه های خود را با خاموش کردن برق ها تعطیل کردند.
عدم تبلیغات در سطح تهران برای معرفی این مرکز خریدوفروش به عنوان یکی از قطب های بازار موبایل در مرکز تهران و همچنین عواملی همچون عدم راه اندازی رستوران ها، تهویه مناسب و غیره باعث شده تا برخی از فعالان این پاساژ مغازه های خود را پس دهند و سایرمغازه داران نیز درصدد منحل کردن قرار داد خود باشند.
در حالی که در طبقه همکف پاساژ چارسو تهران تقریبا همه برندهای موبایلی فروشگاه بزرگی در این مرکز به خود اختصاص داده اند اما این موضوع نیز باعث حضور گسترده مراجعه کنندگان به این بازار نشده است.
علاوه بر اتفاقات چارسوی تهران می توان به تشدید رکود در بازار تلفن همراه اشاره کرد چرا که در روزهای ابتدایی هفته گذشته تفاضای چندانی برای انواع گوشی های موبایل صورت نگرفت.
فعالان و کارشناسان این حوزه بر این باورند که تعطیلات اواخر هفته باعث شده تا بازار این کالای ارتباطی از ابتدای هفته با کاهش مراجعه کنندگان روزهای کم رونقی سپری کند.
از سوی دیگر برخی از منابع بازاری معتثدند که با شرایط اقتصادی کشور بیشتر مراجعه کنندگان به بازارهای تلفن همراه رد صورت تقاضا برای این کالای ارتباطی ترجیح به خرید کالاهایی با قیمت ۴۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومانی دارند.
از سوی دیگر از جمله برندهای پرفروشی که توانسته مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گیرد می توان به هوآوی چینی اشاره کرد که با تنوع گسترده در زمینه گوشی های میان رده توانسته پرفروش باشد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا