وضعیت راه‌های قزوین نیمه‌سنگین است

بهرام زینلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به وضعیت راه‌های استان قزوین در روزهای اولیه تعطیلات این هفته، اظهار کرد: در محورهای مواصلاتی تهران ـ قزوین، قزوین ـ رشت، قزوین ـ زنجان و کرج ـ قزوین ترافیک نیمه‌سنگین و روان است. وی با بیان اینکه با وجود تعطیلات، ترافیکی که امروز انتظار می‌رفت …

بهرام زینلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به وضعیت راه‌های استان قزوین در روزهای اولیه تعطیلات این هفته، اظهار کرد: در محورهای مواصلاتی تهران ـ قزوین، قزوین ـ رشت، قزوین ـ زنجان و کرج ـ قزوین ترافیک نیمه‌سنگین و روان است.

وی با بیان اینکه با وجود تعطیلات، ترافیکی که امروز انتظار می‌رفت وجود ندارد، افزود: پیش‌بینی می‌شود بعدازظهر امروز وضعیت‌ راه‌های استان قزوین سنگین شود.

رئیس پلیس راه استان قزوین در ادامه سخنان خود در خصوص وقوع تصادفات رانندگی در محورهای مواصلاتی این استان بیان کرد: در حال حاضر تصادفی گزارش نشده است. رانندگان و هم‌وطنان هنگام رانندگی با توجه لازم و کافی به جلو مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و فاصله طولی خودرو را حفظ کنند.

این مسئول انتظامی در ادامه به رانندگان توصیه کرد با بستن کمربند ایمنی حافظ خود و خانواده‌هایشان شوند و از تغییر مسیر ناگهانی در آزادراه‌ها پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه استان قزوین با بیان اینکه علت اصلی سوانح رانندگی خستگی و خواب‌آلودگی است، تصریح کرد: رانندگان هنگام رانندگی باید با صبر و حوصله رانندگی کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا