منصوریان: با نجف‌نژاد ۶۰ ثانیه حرف زدم و بعد ۱۶ نفر اظهار نظر کردند

علیرضا منصوریان یکی از دو میهمان برنامه نود این هفته ابتدا درباره حذف تیم الاهلی از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: وقتی دیدیم پرسپولیس ۳ گل از الهلال دریافت کرد، انگیزه‌مان برای انتقام گرفتن از عربستانی‌ها بیشتر شد و خدا را شکر به آنچه می خواستیم، رسیدیم. وی ادامه داد: بچه‌های تیم تمام توان خود …

علیرضا منصوریان یکی از دو میهمان برنامه نود این هفته ابتدا درباره حذف تیم الاهلی از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: وقتی دیدیم پرسپولیس ۳ گل از الهلال دریافت کرد، انگیزه‌مان برای انتقام گرفتن از عربستانی‌ها بیشتر شد و خدا را شکر به آنچه می خواستیم، رسیدیم.

وی ادامه داد: بچه‌های تیم تمام توان خود را مقابل الاهلی  به نمایش گذاشتند و خوشبختانه موفق شدیم در آن جو و فضایی که ایجاد کرده بودند به هدف‌مان برسیم.

سرمربی تیم نفت تهران درباره تجهیزاتی که در تمرینات تیمش استفاده می‌کند و این مسئله در فصلی که گذشت سر و صدای زیادی ایجاد کرد، یاد آور شد: ما همه چیز را برای خودمان تولید کردیم و یک عده گفتند این دستگاه‌های GPS ادوات جنگی  و یا دوپینگ است اما در واقع این‌گونه نبود، حتی در یک بازی موقع روبوسی بازیکنان ما را تفکیک بدنی کردند! به هر شکلی که بود در ۲۴ بازی لیگ از این دستگاه‌‌ها استفاده کردیم و فقط در دیدار مقابل استقلال امیرحسین صادقی متوجه آن شد.

منصوریان تاکید کرد: در بازی با صبای قم هم که آن همه حرف و حدیث ایجاد شد ما یک دستگاه الکی در شورت ورزشی بازیکنان گذاشتیم و به آنها گفتیم یک دستگاه جدید است تا همچنان انگیزه خود را در این زمینه حفظ کنند که اتفاقا کارساز هم شد. بازیکنان ما وقتی می‌دیدند میزان دوندگی‌شان کنترل می‌شود در انگیزه‌شان تاثیر زیادی می‌گذاشت.

وی با اشاره به تغییراتی که در تیمش ایجاد کرد، خاظرنشان کرد: برای اینکه در تیم‌مان تغییرات ایجاد کنیم ابتدا هتل محل اردوی تیم را عوض کردیم و دلیل آن این بود که نمی‌خواستیم بازیکنان‌مان با بازیکنان تیم‌هایی نظیر استقلال، پرسپولیس، سپاهان، فولاد و تراکتورسازی روبه‌رو شوند. به هر حال با دیدن آنها امکان داشت در خصوص مسائل مالی و دریافتی‌های‌شان صحبت کنند و ذهنیت‌شان خراب شود.

او ادامه داد:‌ در مرحله بعدی به دنبال جذب هوادار رفتیم و تلاش کردیم که بازی‌های خوبی ارائه کنیم تا بتوانیم به این هدف‌مان برسیم. در این راه هم تا حد زیادی موفق عمل کردیم.

سرمربی نفت در پاسخ به این سوال که هزینه‌های این فصل تیمش چقدر بوده، گفت: در حدود ۱۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای این فصل هزینه شد که ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون آن برای لیگ قهرمانان آسیا بود. تا الان بازیکنان فقط ۳۵ درصد قرارداد خود را از باشگاه طلبکار هستند که اگر در جام باشگاه‌ها حضور نداشتیم هزینه ما در حدود ۱۰ میلیارد می‌شد.

وی با تاکید بر اینکه در لیگ قهرمانان مجبور شدند برای میزبانی از تیم‌ها هزینه سنگینی متقبل شوند، عنوان کرد: باور کنید تیم العین  برای ۲ روزی که در ایران حضور داشت برای هر وعده ناهار و شام در حدود ۲۴ میلیون تومان  هزینه روی دست ما می‌گذاشت و ما مجبور بودیم خواسته‌های غذایی آنها را برآورده سازیم. آنها ۵۰ نفر بودند اما به اندازه ۲۵۰ نفر غذا سفارش می‌دادند.

منصوریان دور بودن از حاشیه را از عوامل موفقیت تیم‌های نفت و ذوب‌آهن دانست و یادآور شد: دور بودن از حاشیه‌ها خیلی به تیم‌های من و گل محمدی کمک کرد. در شرایطی که در باشگاه‌های پرطرفدار ما این طور نیست. در استقلال و پرسپولیس خیلی از بسترها باید تغییر کند. در تیم ما اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل بسیار کم در مطبوعات دیده می‌شوند و فضایی وجود ندارد تا آنها در مطبوعات و صداوسیما، مخصوصا مصاحبه با برنامه نود با هم رقابت کنند.

سرمربی نفت تهران درباره حضورش در استقلال  نیز گفت:‌ با تمام احترامی که برای نفت و استقلال قائلم، می‌خواهم بگویم صرفاً حضور یک نفر در یک تیم نمی‌تواند چندان تأثیرگذار باشد، بلکه موفقیت حاصل تلاش یک مجموعه است. در تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس باید ایده‌ جا به‌ جا شود و نه اینکه صرفاً بازیکن و یا مربی تغییر کنند. به اعتقاد من تمام ارکان باشگاه استقلال نیاز به پوست‌اندازی دارند.

وی تصریح کرد: در تیم نفت من یک شخص بودم که ایده‌ام را آنجا آوردم و در این تیم بستر آماده بود و مقامات باشگاه هم مقابل تصمیمات من نایستادند بلکه همکاری کردند. در حال حاضر نمی‌دانم در استقلال و پرسپولیس شرایط چگونه است و بحث مزایده چگونه پیش رفت. از طرفی تیم نفت به جمع ۸ تیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافته و من الان نمی‌توانم در مورد آینده تصمیم بگیرم.

منصوریان در ادامه در خصوص مذاکره‌اش با باشگاه استقلال نیز گفت: چند روز پیش گفتم یک عزیزی به من زنگ زد و این فرد نجف‌نژاد رئیس هیئت مدیره استقلال بود. ما کلاً حدود ۶۰ ثانیه با هم حرف زدیم و گفتم که اصول حرفه‌‌ای ایجاب می‌‌کند که به نفت متعهد باشم و بعد از فینال جام حذفی با هم صحبت کنیم. در ادامه بابت  تماسی که او با من داشت، تشکر کردم. متأسفانه ۱۶ نفر بعد از این تماس ۶۰ ثانیه‌ای ما به اظهار نظر پرداختند که خیلی شکل خوبی نداشت.

سرمربی نفت تهران در پایان گفت: لازم می‌دانم به خاطر فصل خیلی خوبی که داشتیم از همه عوامل باشگاه تشکر کنم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا