حمله سايبری به سايت کنگره آمريکا

مخالفان قانون جاسوسي از شهروندان آمريکايي با نفوذ به سايت رسمي کنگره اين کشور، دسترسي به آن را مختل کردند. هزاران فعال سياسي حامي آزاديهاي شهروندي براي نشان دادن مخالفت خود با قانون نظارت بر حساب کاربري و فعاليت‌هاي اينترنتي شهروندان آمريکايي، به سايت رسمي کنگره اين کشور نفوذ و دسترسي به آن را مختل …

مخالفان قانون جاسوسي از شهروندان آمريکايي با نفوذ به سايت رسمي کنگره اين کشور، دسترسي به آن را مختل کردند.

هزاران فعال سياسي حامي آزاديهاي شهروندي براي نشان دادن مخالفت خود با قانون نظارت بر حساب کاربري و فعاليت‌هاي اينترنتي شهروندان آمريکايي، به سايت رسمي کنگره اين کشور نفوذ و دسترسي به آن را مختل کردند.

بيش از ۱۰ هزار سايت کدهاي رمز‌گذاري شده‌اي را با آدرس IP سايت کنگره جايگزين کردند و به اين شکل هر کاربري که صفحه کنگره را باز مي‌کند به صفحه ديگري که سايت مخالفان قانون جاسوسي از شهروندان است، ارجاع داده ميشود.

گروه موسوم به “مبارزه براي آينده” بر روي سايت کنگره نوشتند: ما دسترسي به سايت شما را تا زمانيکه به جاسوسي از شهروندان ادامه مي‌دهيد، قطع مي‌کنيم. هر روز بر تعداد سايت‌هاي مخالف شما افزوده مي‌شود و اگر به نظارت‌هاي غير‌قانوني عليه شهروندان خاتمه ندهيد، تعداد بيشتري از سايت‌ها عليه اقدامات شما متحد مي‌شوند.

نمايندگان سنا در جلسه امروز لغو و يا تمديد قانون جاسوسي از شهروندان را بررسي مي‌کنند. در صورتي که اين طرح لغو شود، کار نهادهاي نظارتي مانند آژانس امنيت ملي آمريکا نيز به پايان مي‌رسد. اين قانون براي لغو شدن به راي مثبت ۶۰ نماينده سنا نياز دارد.

دکمه بازگشت به بالا