کامبیز زاهدپور سرپرست روابط عمومی خانه هنرمندان ایران شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در بخشی از این حکم به سوابق زاهدپور در حوزه رسانه و ارتباطات اشاره شده است. از جمله سوابق کامبیز زاهدپور در عرصه روابط عمومی و امور رسانه می‌توان به مدیر روابط عمومی معاونت هنری وزارت ارشاد، مدیر دفتر هنر و رسانه معاونت هنری وزارت ارشاد، مدیر روابط عمومی و مدیر …

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در بخشی از این حکم به سوابق زاهدپور در حوزه رسانه و ارتباطات اشاره شده است.

از جمله سوابق کامبیز زاهدپور در عرصه روابط عمومی و امور رسانه می‌توان به مدیر روابط عمومی معاونت هنری وزارت ارشاد، مدیر دفتر هنر و رسانه معاونت هنری وزارت ارشاد، مدیر روابط عمومی و مدیر فرهنگی موسسه آموزش عالی فرهنگ و هنر٬ مشاور مدیرکل روابط عمومی وزارت بازرگانی و مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری زاهدفیلم٬ و مسوول امور توسعه خانه هنرمندان ایران اشاره کرد.

وی که دانش آموخته کارشناسی ارشد علوم ارتباطات است علاوه بر سال‌ها فعالیت در حوزه هنرهای نمایشی و موسیقی٬ حضور در جشنواره های مختلف را به عنوان دبیر و دبیر اجرایی تجزبه کرده است.

زاهدپور همچنین برنامه سازی را برای تلویزیون در کارنامه خود دارد و چندین سال اجرا که از آن جمله می‌توان به  برنامه‌های میدان فرهنگ، سپیدار٬ سلام تهران٬ جشن رمضان، نان و ریحان، آقا و خانم مطالعه و طعم کتاب اشاره کرد.

دکمه بازگشت به بالا