تصاویر / گلشیفته فراهانی در آغوش یک مرد دیگر

گلشیفته فراهانی بازیگر مشهور ایرانی در هالیوود در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۵ حضور یافت . گلشیفته فراهانی با فیلم سینمایی “دو دوست” به کارگردانی لویی گرل بازیگر و کارگردان فرانسوی در پنجاه و چهارمین دوره “هفته بین‌المللی منتقدان کن” شرکت کرده است.

گلشیفته فراهانی بازیگر مشهور ایرانی در هالیوود در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۵ حضور یافت .
گلشیفته فراهانی با فیلم سینمایی “دو دوست” به کارگردانی لویی گرل بازیگر و کارگردان فرانسوی در پنجاه و چهارمین دوره “هفته بین‌المللی منتقدان کن” شرکت کرده است.

گلشیفته

گلشیفته

گلشیفته

۷۵ دیدگاه

  1. با سلام چنان میگید بازیگر مشهور ایرانی در هالیود که کسی ندونه فکر میکنه یک بازیگر تراز اول بود تو ایران بعد هم تو هالیودد تو فیلمای معروف بازی می کنه …….. بابا نکنی این کارا را یک وطن فروش رو تبلیغ نکنید

  2. خيلي دوست دارم يك دوربين هم از لحظات زندگي شما عكس مي گرفت اونوقت ببينم شما چقدر فرشته ايد، مگه زندگي شما به بقيه مربوطه كه زندگي اون به شما مربوط باشه، گيرم هنرپيشه است حداقل با جون و مال مردم بازي نكرده شما خيلي غيرت مندين ، هواي زندگي و ناموس خودتون رو داشته باشين

  3. عنوان خوبي رو براي مطلبتون انتخاب نكردين. خانم گلشيفته فراهاني هنرمند قابل احترامي هستند. همين كه در تيتر اول خبرگزاري هاست نشون ميده كه انسان موفقيه. براشون آروزي موفقيت روزافزون دارم.

  4. متاسفانه عادت بدی داریم که به کار همه کار داریم الا کار خودمون و کار اونایی که زورمون بهشون نمیرسه .
    هر ادمیهر کاری دوست داره میتونه انجام بده تا جایی که مزاحم کس دیگه ای نشه البته معیار مزاحمت هم توسط قانون تعیین میشه و بس .
    متاسفم از توهین هموطنام به بقیه کسانی که بنام اسلام خودشون رو مجاز به هر عمل و توهینی به مخالفینشون میدونن برن حدیث پیامبرمون رو در مورد توهین بخونن که گفته حتی به بتهای بتپرستان هم توهین نکنید .
    اینا مسلمان نیستن اینا تا جاییکه منافعشون با اسلام همراهه مسلمونن وگرنه از جایی که منافعشون با اسلام هماهنگ نباشه اسلامو براحتیمیبوسن میزارن کنار و کار خودشونو میکنن .

  5. امر به معروف ونهی ازمنکر وظیفه هر مسلمانی است اما یک دختر بی حیا را نباید اینقدر بزرگنمایی شود خوب از ایران رفته واز دین مرتد شده وکارش با کرامل کاتبین است حالا بیاییم اینهایی که دارن کار می کنند ودر داخل کشور هستند را کنترل کنیم تا هوس برهنگی سرشان نزند هنوز که نیمه عریانندپس از دادن نقش به افراد بی حجاب پرهیز کنید تا عزت واحترام وپوشش ارزش بگیرد نه لخت شدن وبرهنگی برای فروش ومخاطب بیشر جذب کردن
    حد اقل باید ما کاری بکنیم تا کمتر مورد اتهام دیگر کشورهای اسلامی قرار بگیریم

  6. به گفته بزرگی آنچه را که برای خود نمی پسندی برای دیگران نیز مپسند وآنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
    هچکس را تو گور کس دیگر نمی گذارند و مواظب اعمال و رفتار خودمان باشیم

  7. این چیزایی که ما روش حساسیت بخرج میدیم در سینمای دنیا یه چیز متعارف و عادیه ، هر شخصی رو توی قبر خودش میخوابونند ، هنوزم مشخص نیست که عقیده ما درسته یا عقیده سایر مردم جهان! پس بهتره به عقاید دیگران و تصمیماتشون احترام بزاریم

  8. شیدا خانم ،ما با اون کاری نداریم. اون در تلاشه با رفتارهای غیر اسلامی مثل برهنگی و بغل این و اون رفتن و… خودش رو برجسته نشون بده. وقتی این عکس ها رو میفرسته میخواد نظرات مردم رو بسنجه.ولی بدبخت تو بدمسیری داره پیش میره.شاید وقتی فهمید که واقعا اون دنیا همه این اعمال سنجیده می شن،کمی دیر شده باشه.
    آقا رضا این عقیده شما هم خالی از اشکال نیست، بهتر است کمی در نگرشتون تغییر ایجاد کنید..((چو می بینی که نابینا و چاه است اگر خاموش بنشینی گناه است ))

  9. برام جالبه که اگه کسی مثل اصغر فرهادی با زنها دست بده و … هیچ جا بد نیست تازه کارش رو یه نوع تجدد و فرهنگ میدونیم . چرا کسی اسمی از حسینی مجری نمیاره؟!! اما چند ساله هی گیر دادین به این بدبخت فقط چون یک “زن” این کارو کرده مردها آزادند؟!!!

  10. با با گلشیفته هم مثل خیلی از هنرپیشه هایی که قبل انقلاب بودن.درضمن اون کارهاشو علنی نشون می ده اما خیلی ها مخفی انجام می دن

  11. یکی از خصوصیات توصیه به مسلمان حفظ حریم دیگران است متاسفانه در ما مسلمانان مدعی این امر رعایت نمی شود بیائم در حفظ حریم هموطنان و ستار عیوب بودن دیگران کوشا باشیم

  12. نوشته بازیگر معروف ایرانی در هالیوود ،نه بازیگر معروف هالیوودی ایرانی تبار یا ایرانی الاصل،شما اصلاکه فیلمهای معروفی مانند مادرانه ،علی سنتوری ، درباره الی و… دیدی؟(۱)اصلا معیار شهرت ومعروف بودن جنابعالی چی می دونی؟(۲)کدوم قسمت از اب یا خاک ویا میراث فرهنگی و … فروخته که مگی وطن فروش؟ جواب بده منا اگاه کن!!
    اگه از اون ادمهایی هستی که بخاطر اینکه پوشش مورد پسند تان و بخاطر این چیزا هر ننگ به دیگران می چسبونی بحثی باتو نیست، اگه بخاطر اون دو بار بیشرمی(لخت شدنش) عصبانی در این مورد هم بحثی نیست ،(چون خودم هنوز توش موندم)).در ضمن اگه از اونایی ….هستی که یک نفر ملت می دونی و ملت را یک نفر میبینی خخخخخخ ، فقط میتونم بگم براتون متاسفم.

  13. سر دبیر مجله لطف کنید کامنت کسانی مثل “راستگو” که منجر به کاهش اخلاقیت در جامعه میشه را منتشر نکنید، ایشان از کجا کشف کرد این خانم روسپی گر؟! تازه غیرتی شده چرا عکس این خانم را منشر کردید.؛-)

  14. این جمله مزخرف را از زندگی خودت ودیگران پاک کن،دوست گرامی، تو جامعه ای که با فرهنگ ها و شرایط مختلف بزرگ میشن وبعضا دارای بیماریهای روانی هستند این معیار و قاعده به خصوص امروزه کاربری جز مزاحمت و ضایع کردن حقوق و خواستهای دیگران و یا دردسر برای خودت و دیگران نداره، اگه لینک چنتا کلیپ را پیدا می کردم برات میزاشتم. نظر مطمئنا عوض میشه( شاید اون کلیپی که مرد معتاد تریاک خوب میدونست و بچه ۵ ساله خودش را تشویق به کشیدن تریاک می کرد،یا والدین پزشکی و استاد دانشگاه بودن و پسر خودشون مجبور به خواندن پزشکی می کردنند اما موسیقدان مشهور و پر کاری شد و درجات بالایی و جوایز بین الملی دریافت کردواز زندگیش راضی هست و این داستانها را شنیدی، بازم برای اون جمله ارزش قائلی؟!( البته جمله اخرتا کاملا موافقم)

  15. اقای بهزاد مسلمان خوبه یکمی از اون امربه …. برای مسئولان فاسد شهری و کشوری استفاده کنی اون موقعه بیت المال جیب باباشون نمی دونند و فساد کمتر میشه هیچی عزت ملی واحترام به حقوق دیگران افزایش پیدا می کنه ،لطف بفرمایی من اگاه کنید که بی حجابی دیگران چه ربطی به “عزت واحترام” در جامعه داره؟!؟!؟!؟(اون رفتار دیگرانه که در عزت واحترام به حقوق دیگران نقش داره.) . اتهام دیگر کشورها خخخخخخ.داستان خر وپیر مردو نوه اش را شنیدی وحتما خوندی . برای یاداوری بطور خلاصه،اونهایی که در مسیر راهشون به روستاهای مختلف بر می خوردند و هر روستایی سلیقه داشت و اون ها رابه غیر انسانی یا بی شعوری متهم می کردنند که چرا نوه سوار خرست یا چرا پیرمرده سواره ،نوه پیاده و…. یا چرا اصلا سوار خر پیر میشن . قضاوت دیگران کیلویی چند،دوست گرامی.(یه سری به کامنتهای رضا وعلی رضا در بالا بزن بد نیست).

  16. جناب “خودم” نظرتون متین نظری روی کامنت علیرضا دربالا گذاشتم بخونی خالی از لطف نیست ، ممکن ما چیزاهایی را ببینیم که واقیعت نداشته باشه ویا ما درست بدونیم و با جاری کردنش در گفتار دیگران را مورد ازار ویا ضررو زیان مواجه کنیم ، بدون اینکه از خواسته واقعی طرف اگاهی داشته باشیم .شاید موردی را نادرست بدونیم(چاه) اما طرف را به سراب راه نمایی کنیم، به تجربه دیدم که به خاطر ندونستن یک موضوع کوچک از قبل در مورد شخص یا موضوعی کلاً گند زدیم، بد نیست با این دید هم نگاه کنی “ممکن اون نا بینا دنبال آب چاه باشه و شما با نهی کردن اون نابینا ،اون را تشنه بزاری.”

  17. شرمسار از خودت باش که یک نفر را ملت ایران دیدی و چه ایرانیهای که چه در داخل وچه در خارج به خدمات و جایگاهای کسب شده شان که البته افتخار امیز و غرور مدانست را ندیدی،( تو همون امریکا انعکاس افتخارات حتی خانم اسکویی وترابی وبخصوص پروفسور خانم میرزاخانی از خانم فراهانی انعکاس بالاتری داشته خانم فراهانی انعکاسش فقط در حد رسانه های سرگرمی بوده نه در اخبار روز نه در بازار تجارت و تکنولوژی ومردهای ایرانی هم که کم نیستند ) شاید یک روز هم همین خانم فراهانی برای جهان وایرانیان افتخار کسب کرد، یه نگاهی به کامنت امید بندازی متوجه میشی اصلا رفتارهای این خانم اصلا غیر متعارف حساب نمیشه، بخصوص که اصلا هنرمند مشهوری مثل توجامعه ایرانی نیست وهنرمندان سطح دو وسه خارجی تو هالیود بیشتر از ایشون شناخته شده هستند.

  18. فرشید جان اینجوریا نیست داداش گلم اون خودشو فروخته و در ادبیات سینمای جها زن یعنی خاک یک وطن و سرزمین یکم مطالعه بد نیست اونوریا مثل ما به مسائل نگاه نمیکنن عمقی میرن تو قضیه حرکات و حرفاشون چند لایه داره

  19. “ادبیات سینمای جهان زن یعنی خاک یک وطن !؟!؟!؟!؟!؟!”سعید جان، من مطالعه اصلا در رشته سینما ندارم ، اما سواد انقدر پایین نیست و دنباله رو اخبار سینمایی هستم.، ادبیات سینمایی یعنی ساختار محتوا وروایت ادبی موضوعی آن که یا تحیلی هستش یا اقتباسی (یعنی رویداد یا نشر موضوعی مثلا از دنیای قدیم به معاصر یا حتی اینده) ،ادبیات همیشه به کمیت و کیفی موضوع پرداخته و سینما همیشه وام دهنده وگزارشگر موضوع بوده و بازیگرا وعواملسازنده فیلم مصالح (آجر و خشت اون)و مهندس اون بودندو.(مردم غربی هم مثل خودما فیلم را می بینیند و عموما مانند ما به سراغ منتقدا نه میرند وجتی در مواردی هم که کم نیست مخالف نظرات منتقدا بودند،و جتی مقدار بینده وفروش فیلم برخلاف پیش بینی اونها بوده .)نظر یکی از منتقدا ایرانی در امریکا جالب بود که در مورد فیلمهای ضد ایرانی بحث میکرد می گفت این امریکایها مثل مردم ما موضعات را کنکاش نمی کنن واطلاعات تاریخی ضعیفی نسبت به دیگر کشورها دارندو بلکه هر چی را نشونشون بدی می پذیرند.( این نه به این معنی که نگاه عمیقی در کار نیست)،”خودش فروخته”؟؟؟؟تمام افراد مشهور عکساشون می ره روی مجله مانند مجلات ایرانی یا با پول یا بدون اون و هر مجله ورسانه ای در جهان یک سلیقه داره وجریان را دنبال میکنه و دنبال کسانی میره که سلیقش با اونها بخونه یا حتی ابزاری متاسفانه باشه ومن شخصا نمی تونم قبول کنم خودشا فروخته ولی در جریانی که داخلش رفته متاسفانه اینده خوبی براش نمی بینم.( عذر می خوام طولانی شد.)

  20. سر دبیر گرامی لطف کنید در جواب کامنت مربوط به جناب راستگو یا تمام جملات من را نشر دهید اگه مناسب نمی دونید کلا برش دارید،نه که به سلیقه خودتان جملات ر اخذف کنیدمن در واقع از ایشون سوال نکردم ، بلکه در اصل معنی کسی که کلمه روسپی را برای دیگران به کار می برد توضیح دادم چه معنی برای خود شخص به همرا داره و فکر میکنم برای دیگران هم مفیدباشه ودوستان در استفاده صفت برای دیگران توجه بیشتری داشته باشند . با تشکر.

  21. من اگه پیامبر بودمٰٰ رسالتم شادمانی بود بشارتم آزادی و معجزه ام خنداندن کودکان …. نه از جهنمی می ترساندم نه به بهشتی وعده می دادم…. تنها می آموختم «انیدیشیدن » را و «انسان» بودن را….. بابا دست بردارید از دخالت در زندگی دیگران….

  22. کاهش اخلاقیات در جامعه یعنی لخت شدن یک دختر ایرانی فاسد در مقابل دیدگان میلیونها انسان روی کره زمین یا القاب ذکر شده در کامنت برویه فکری به حال خودت بکن

  23. واقعا متاسفم برای کسایی که اینقدر کوتاه فکرن!
    بابا دست بردارین از این حرفااااا،دنیا داره دنبال یه کره زمین دیگه میگرده
    شما هنوز تو این موندین که این لخته،اون لخته….همه ی شمایی که به لختی این و اون گیر میدین بخدا از همه بدترین…کم از نوع شما ندیدم!
    بابا دلش میخواد،به شما چه؟،اگه وقتی یه عکس اینجوری میبینین یه جوریتون میشه،چشمتونو ببندین!،اگه اینقدر بی اراده هستین به کسی گیر ندین!…بجای فضولی تو کار و رفتار این و اون و ادعای مسلمونی کردن،برین یه نیگاه به رفتارتون بندازین و سعی کنین تو زندگی روزانتون کمتر دروغ بگین،بیشتر احترام بذارین،کمتر اطرافیاتونو با اخلاقتون اذیت کنین…
    به همون خدایی که فقط خودشو قبول دارم،من کافر(البته از نظر شما)،از شما مسلمونا مسلمون ترم!!!…والا من کافر بیشتر به گفته ی پیغمبرا عمل میکنم تا شمایی که فقط دم از اونا و اسلام و دین و …میزنین…شما اصلا نمیدونین خدا کیه!،خدا رو کردین یه دیو گنده که فقط اون دنیا یه کوره ساخته برا کسایی که تو این دنیا لخت میشن،همه رو با هم بریزه توش!!!…بهشتم ساخته فقط برای اونایی که نماز میخونن!!…تا حالا چند بار بجای این افکار چرت و پرت و بی فایدتون از مادرتون تشکر کردین بابت اون روزایی که از وجودش میخوردین،اون روزایی که ۲۴ ساعته در خدمت شما بود،اون زحماتی که کشید که شدین قدر یه….بابا برین یکم ارزش های واقعی انسانی و ارزش های واقعی زندگی رو پیدا کنین!…چیزی تو فیزیک ادم نیست،تو قلب و روح و ذهن ادمه!…
    به امید روزی بهتر از دیروزمون!

  24. من اگر خوبم اگر بد تو برو خود را باش،هرکسی آن درود ,عاقبت کار که کشت،)بگذارید وبگذرید،چشم بیازید،دل مبازید،ببینید ودل مبندید که دیر یا زود باید گذاشت وگذشت.

  25. سلام
    متاسفانه عیب بزرگمان این است که در اظهار نظر خود را بالاتر از خدا میدانیم و خیال میکنیم فهم ما ااز خدا بیشتر است.خب وقتی خداوند که خالق هستی و انسان است در مورد امری بیانی دارد٬ علم ما هر اندازه هم که باشد نباید اظهارنظری کنیم که برخلاف اظهار نظر خداوند باشد.خداوند عالم و آگاه لخت شدن زن و همچنین فسادمردان را حرام دانسته ٬ ما دیگر اگر مسلمان هستیم نباید برخلاف حکم خداوند بگوییم گلشیفته کار خوبی کرده و برای دفاع از او همه چیز را قاطی کنیم.مسلما کار گلشیفته بر خلاف احکام الهی است و کار او محکوم است اما این به معنای آن نیست که دزدی ها و اختلاسهایی که در مملکت رخ میدهد و بقیه خلافهای کوچک و بزرگی که هست مورد تأیید است.هر خلافی که بر خلاف فرمان خداوند باشد محکوم است و خلاف مسئولان بیشتر و ببشتر و بیشتر محکوم است اما این را آویزه گوشمان کنیم که اظهار نظر در مقابل اظهار نظر خداوند موقوف هر چند علامه دهر هم که باشیم.
    طرف صحبت بنده کسانی است که به خدا و قیامت معتقدند اما کسانیکه باور و ایمانی ندارند حسابشان جداست.باید با آنها بحثهای مفصل استدلالی و عقیدتی کرد که جاش اینجا نیست.

  26. همچین نوشتین در آغوش که گفتم الان باز یک عکس تمام شطرنجی ازش می بینیم!!!! بابا این کاراتون رو نکنید.حداقل صبر کنید از اون عکسای معروف تمام شطرنجیش بگیره دوباره بعد اونوقت بیان هر چی دلتون خواست بنویسید و بهش دشنام بدین و دلتونو خنک کنید.( اونموقع هی میتونید بگین وطن فروش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

  27. سلام
    کسی که به مملکت دیگه رفته و خودش رو روسپی کرده بله روسپی
    دیگه نیازی نیس دم به دیقه عکس ازش بزارید
    نمیدونم با وجود یه فرد خود فروش پدر و خواهرش اجازه دارن در سینما و تلویزیون ما بازی کنن
    بهتر که ارشاد رو این مسائل ورود کنه

  28. شیدا خانوم ما هیچ کدوم فرشته نیستیم
    ولی کشف حجاب ایشون فقط به خودشون مربوط نیس
    ارزشای کشورمونو برده زیر سوال

    +نه اینکه اینجا خییییییییییییییلی باحجابه

  29. یادش بخیر یه روزی اگه یه پسری به یه دختر چپ نگاه میکرد ملت چشمشو در میووردن. میگفتن دخترای مردم و آبجی خودمون میخان تو این محل رفت و آمد کنن و آدم بد ذات و کثیف نباس نفس بکشه. حالا بر عکس شده، به کسی که تلاش میکنه عریانی و لاقیدی رو عادی نشون بده میگن هنرمند، میگن زندگی خودشو داره میکنه، میگن آزاده. و چه خوب بلدند از چه راهی وارد بشند. همینطور پیش بریم بزودی به کسایی که اخلاق و مرام و انسانیت دارن میگن آدمهای بی عرضه و بی هنر و عقب افتاده

  30. لطفا چیز بد برای بازیگران زن نگویید اینها با انتشار عکس های سوسولی خود باغث برانگیختگی جنسی مردان جامعه می شوند حتی بعضی مردان که دسترسی به هیچی ندارند با این عکس ها ………می زنند و آبش را فرت و فرت روش می پاشند

  31. به نظر شما برهنگی فرهنگی خوبه یا فرهنگ برهنگی؟
    گلشیفته در پی چیزی رفت که دوست داشت. اهداف خودشو دنبال کرد. کار بسیار بجایی هم کرد.
    یه سری عاری از فرهنگ و تمدن، فقط به دنبال فرصت هستند که دیگران را تحقیر کنند غافل از این که تحقیر دیگری باعث بزرگی شخص نمی شود
    بزرگ باشید و بزرگ بیندیشید.

  32. به من و شما لخت شدن ایشون چه بطی داره آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    تا کی باید این تعصب افراطی و دیکتاتوری همراه ما باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  33. خیلی مد شده که همه ژست روشنفکری می گیرن که دیگران رو قضاوت نکنید و این حرفا… اما من هر دین و آیین و ملیتی داشته باشم لخت شدن یک زن با فهم و شعور من یه نفر جور در نمیاد. همین گلشیفته اگه دلش نمی خواد بقیه قضاوتش کنن اینهمه جوش شهرتو نمی زد. اصلا اینهمه آدم معروف جوش شهرتو می زنن که به به و چه چه بشنون. ایتا قضاوت نیست. تموم کنید ژستهای روشنفکریتونو . حالم از گلشیفته به هم می خوره. به عنوان یه زن ازش نفرت دارم.

  34. در سينماي دنيا امثال گلشيفته زياد هستند اينها كساني هستند كه هنر واقعي ندارند تا بتوانند به شهرت برسند، پس مجبورند براي معروف شدن دست به انواع هرزگي بزنند.
    هنرمندان بزرگي مثل ليلا حاتمي از طريق هنر و فراست خودشون نام ايران را اعتلا داده اند، امثال اين خودشيفته از طريق كثافت كاري نام ايران را همه جا به گند ميشكند…

  35. زاهدا منعم مکن من مانم و کردار زشت من به دوزخ میروم ارزانیت بادا بهشت
    من با کار گلشیفته موافق نیستم ولی کیت وینسلت هم در تایتانیک همین کار را کرد و به شهرت جهانی رسید و همه ما با تحسین بارها فیلمش را نگاه کردیم.
    متاسفانه تمام بشر حریص برای دیدن لذت های زودگذر هستند.

  36. سلام دوستان یکی یه اشتباهی کرده هزاران نفر ساعت ها راجع ایشون غیبت میکنن و ادعاشونم میشه مسلمونن بجای غیبت کردن و بر تبل رسوایی یه بنده خدا کوبیدن بهتر براش آرزوی هدایت کنیم خداوند ستارالعیوبه وگرنه معلوم نبود چند نفر از ما از اون بنده خدا با آبروتریم

  37. به استناد فرمایشات شما ،از مسئولین محترم ارشاد تقاضا داریم نسبت به صدور مجوز پخش مجلات پورنو و فیلمهای سوپر در کشور اقدام نمایند.بالاخره این عکسها و فیلمها مربوط به بازیگرها و مدلهاست و به ما ربط نداره .اونا رو تو قبر خودشون میخوابونن.

  38. واقعا ما اینقدر به قهقرا رفتیم که از یک هنرپیشه بدبخت پورنو اینطور حمایت میکنیم؟..یا فقط ژست روشنفکری میگیریم؟

  39. هر شخصی درست بودن و یا غلط بودن یک رفتار رو با معیار های خودش می سنجه، در این مورد افراد میتونن موافق و یا مخالف کار گلشیفته باشن اما توهین کردن و هزار و یک حرف نا مربوط زدن به نظر من بدتر از برهنگیه…باید تمرین کنیم که نظر بدیم ولی توهین نکنیم، قضاوت نکنیم. این هاست که باعث میشه یه جامعه توسعه و پیشرفت داشته باشه اگه قرار باشه فقط با افکار خودمون زندگی کنیم همیشه در جا میزنیم.

  40. من با بخش هایی از زندگی همین خانم بازیگر یعنی همین ل . خ . ت شدن و عکس گرفتنش موافق نیستم ، اما در عین حال حاضر نیستم از این خانم حتی بپرسم که چرا این کار و کرده ، چون از اگر بخواهیم از نگاه کلی به قضیه نگاه کنیم کار این خانم نه ربطی به دین داره و نه ایران و نه ایرانی . چون همه باید راهشان را خودشان انتخاب کنند . نمی شه همه را مجبور کرد که تو راهی که ما می خواهیم قدم بگذارند .رفتار اشخاص بیانگر محیطییه که توش تربیت می شه . نه اشتباه نکنید نمی خواهم بگویم که این خانم روسپی گری کرده ، در هیچ کجای آمریکا ندیده ام و نشنیده ام که چون فلانی موهای سرش بازه یا لخت عکس انداخته، روسپی گری می کنه . همه ایرانی ها و کلا بیشتر مسلمانها فکر می کنند که در خارج از کشور آزادی جنسی به این معنی است که می توانید هر کسی را تو خیابان بگیرید و … . اما اینجا هم رابطه ها قوائد خاص خودش را دارد . تجاوز به عنف در این کشورها هم هست ، مثل موارد بسیاری که شیطان صفت ها به خانم ها تجاوز می کنند اما این موارد نادر هست یا شاید هم از موارد داخلی ده برابر بیشتر باشد ؛ تو جامعه داخلی یعنی جامعه ای خانم های جوان کنار خیابان می ایستند یا شماره می دهند و خود فروشی می کنند نباید به اینها اینقدر حساس باشد .
    من هیچوقت آدم میل گرایی نبوده ام . هیچوقت . حتی وقتی که مجرد بودم به این کارهای بی ارزش و پست کشیده نشدم یعنی با متلک های آنها از راه بدر نشدم …
    اینو فقط محض خاطر این می نویسم که مدعیان دینداری بدانند مدافع کارهای گلشیفته نیستم خیلی هم برایم مهم نیست که چکار می کند با که می گردد یا حتی چه … می کند.
    شما هم زیاد ایران را به این و او ن ربط ندهید . ایران را با این کارها کوچک می کنید. ایران آدم های راستگو ، متدین ، آزاده بسیاری داره …

    خسته نباشید.

  41. یک نفر لخت شد( از حجاب در آمد ) همه بیدار شدند *** ملت ایران رو لخت کردند(غارت اموال و نفت و اختلاسهای کلان ۱۲ سال تحریم اتمی و . . . ) هیچ کس صداش در نیامد.

  42. پيامبر نشدی اما يه دهه هفتادی جوگير شدی که ۴ تا کلمه بهار و ازادی و خنداندن کودکان
    ياد گرفتی و حتم دارم همين رو هم از يه جايی کپی کردی. آفرين به شما دهه هفتادی های جوگير
    که از مريخ اومدين. يعنی تا کی ميخواين اينجوری باشين؟! درست حدس زدم نه؟ دهه هفتاديا خيلی
    تابلو هستن. يه کلمه حرف بزنی معلوم ميشه. اکثرا اينجوری هستين

  43. متاسفانه بعضیا ظرفیت لطف خداوند رو ندارن و تا به جایی میرسن زود خودشونو گم میکنن … درسته که حالا بیشتر تو چشه اما خیلی وقته که از چشم مردم ایران افتاده…!

  44. اقایون و خانومایی که میشینین به این شخص بد و بیرا میگین و میگین وطن فروش
    اصلا دوست داشته زندگی شخصی خودشه هر کاری هم بخواد انجام میده به کسی هم ربطی نداره کسی هم حق این که تو زندگی دیگران دخالت کنه رو نداره اگه فقط با کار این شخص ابرو کشورتون میره بزارین بره بهتره چشماتونو باز کنین دورو برتونو ببینین دیگه هیچ وقت همچین حرفی نمیزنین

  45. سلام.من در او یک روح سرکش وعصیانگر و هیجان طلب را می بینم که در اثر فشار ها و تعصبات اجتماعی از شدت خشم به سیم اخر زده و دچار سر گشتگی شده و خشم خود را این طور ابراز میکند. به چشمان معصومش و تنهایی اش در این دنیای بیرحم که منتظر این بره های تک افتاده است فکر میکنم.خدا به همه جوانان سرکش و کنجکاو رحم کند و خدا به همه ما با این زبانهای الوده رحم کند.

  46. خوب تو نگاه نکن حسین جان … تو برو مسجد نماز بخون … بهشت مال شما … فضولی زندگی دیگران رو نکنید اینقدر… تو برو به فکر بهشت خودت باش…
    اصلن اون خانم نمی خواد بره بهشت شما … شما برید با حوری های خودتون مشغول باشین…

  47. چرا پیله شدین به یه دختره بد بخت
    بزارید زندگیشو کنه،گناه داره
    بزارید..شو بده
    شاید توانشو داره
    به من وشما چه مربوطه
    اگه دروغ میگم بزنید زیر گوشم

  48. چرا پیله شدین به یه دختره بد بخت
    این دختر اسایش میخواد
    تواتاییشو داره
    واقعا الحق که خوب درسشو بلده
    تو خونشه

  49. اینکه گلشیفته وقتی از ایران رفت و وارد چه کارهایی شد رو کاری ندارم که این قسمت بد قضیه ست.
    ولی اینکه وقتی تو ایران بود توی بازیگری واقعا یک بازیگر تراز اول بود،فقط در صورتی که چیزی از بازیگری ندونی، توانایی و استعدادشو نمیتونی ببینی..ولی نمیدونم چرا اینهمه استعداد رو اینجوری ….

  50. تكبييييييييييير!!!!!!!!! به جاي اين حرفاي بيهوده بريد تاريخ بخونيد بدونيد و ببينيد از كجا خورديم و ميخوريم

  51. زندگی شخصی و خصوصی هر کس به خودش ربط داره .اون به دنبال چیزی رفت که دوست داشت . توام اگه میتونی برو دنبال چیزایی که دوست داری نه اینکه درمورد زندگی دیگران اظهار نظر کنید .

  52. باهات موافقم اما…
    پوشش؟؟؟
    یعنی یه فرهنگی حق داره هر چیزی خواست نوش جان کنه؟
    بابا همین میشه قویترین مردان سال بعد یا کشته شدن یا به جرم قتل و قارت فراری

    یکم فکر کن عزیزم

  53. فرشید جان درست خوندی
    در ادبیات سینمای جهان زن یعنی وطن
    بعدشم ول کنین این رو دیگه برا بعضی ها افتخاره ولی برای اکثر ایرانی ها، این کارا رو سیاهیه
    اینا خودشون دوس دارن مثل دستمال باهاشون رفتار بشه.

  54. منم با راستگو موافقم.
    فدای گرد خاک چادر مادران ایرانی که غیرت و حیا شون از خیلی مردا بیشتره.

  55. معلومه که داری کاملا یه طرفه به قاضی میری فرشید جان.
    منظور از اون جمله که باهاش مخالفی عینا اون کاری نیست که خودت دوس داری؟
    در اصل، اصل و ذات کار خوب و بده.
    یعنی چی؟ فکر نکنم کسی دوس داشته باشه که مردم مسخرش کنن و اینکه همه معمولا دوس دارن که باهاشون درست رفتار بشه( مگر اینکه طرف مشکل روحی داشته باشه که اینارو نخواد) پس باید همین طور هم با بقیه رفتار کنه. نه اینکه طرف دکتره دلش بخواد همه دکتر بشن!!!
    اما جمله دوم که باهاش کاملا موافقی!!
    یه سری کارا هست که به همه مربوطه چرا چون تاثیرشو بر جمع میزاره نه برای نفری که اون کارو انجام میده اینو حتی جامعه شناسای غربی هم بهش واقفند.( چند تا سرچ کوتاه یا کتاب متوجه میشی) چه برسه به کشور ما که اسلامیه و در دین اسلام امر به معروف و نهی از منکر جزء لاینفک دینه.
    یعنی شما فکر میکنی اگر کسی تفکرش بر این بود که لخت در اذهان عمومی ظاهر بشه رو نباید کسی بهش چیزی بگه

  56. جدیدا همه شدن کارشناس مسائل سیاسی,اقتصادی,اجتماعی,فرهنگی و … اسمش هم میزارن نظر من…
    عزیزان اینا نظر نیست که شما میدهید..”اینا تحمیل طرز فکرتان و نگاهتان به دیگران است”…

  57. بسم الله الرحمن الرحیم
    همه شماعزیزان رابه تقوا وانضباط کاری دعوت میکنم خداوندایشان رابه راه راست هدایت کنه همچنین مارا دعوانکنید کاربدیه بهتربود اینکارونمیکردهرچنددرخاطراتش نوشته بودایران هم بودم دزدکی ماموران توپارتی شرکت میکردم بچه ام ازهمون اول ابتکاروخلاقیتشو داشت متاسفانه کاری که خیلی ازمسئولین مابابیت المال وحق الناس میکنن صدرحمت به ایشان حداقل باخودش اینکاروکرد نه با ترویچ فقروگرانی روزی هزاران گلشیفته درمملکت تولید کنه

  58. خوب گفتی. “باید یک دوربین هم از لحظات زندگی شما عکس می گرفت” خیلی از ماها گناهان خودمون رو فراموش میکنیم و یه ذره بین دست گرفته ایم و دنبال اشتباهات و گناهان دیکران میگردیم
    روزانه غیبت میکنیم و یادمون میره : الغیبة اشد من االزناء- دل ادمها رو میشکنیم بعد به عبادت و نماز و روزه مان افتحار ميكنيم

  59. آرتیست و بازیگر سینما شدن این چیزا رو داره ، و قتی قراداد با تهیه کننده امضا کردی دیگه در اختیار کارگردان ، فیلمبردار و مدیر صحنه هستی و نقش آفرین سناریو بایستی باشی دیگه اونجا خودت نیستی این که شما گاهی می بینید خود گلشیفته نیست در نقش است که می بینید.

دکمه بازگشت به بالا