امکان فروش محصولات صاحبان کسب و کار در بازار آنلاین کشور

به گزارش خبرنگار موبنا، کالاگرد یکی از پروژه‎های استارتاپ شرکت پرشیاسیس است که این امکان را برای صاحبان کسب و کارهای مختلف فراهم می‌کند تا کالاهای خود را به صورت آنلاین بفروشند. “شهرام مقدم ” رییس هیات مدیره شرکت پرشیاسیس در مورد هدف راه‎اندازی کالاگرد گفت: کالاگرد که در واقع نوعی بانک کالا و قیمت …

به گزارش خبرنگار موبنا، کالاگرد یکی از پروژه‎های استارتاپ شرکت پرشیاسیس است که این امکان را برای صاحبان کسب و کارهای مختلف فراهم می‌کند تا کالاهای خود را به صورت آنلاین بفروشند.
“شهرام مقدم ” رییس هیات مدیره شرکت پرشیاسیس در مورد هدف راه‎اندازی کالاگرد گفت: کالاگرد که در واقع نوعی بانک کالا و قیمت است با هدف تسریع و تسهیل فرایند انتخاب و خرید کالاهای گوناگون بازار در قالب مرجعی قابل اتکا پایه‏ریزی و پیاده‎سازی شد.
وی با بیان اینکه اکنون بانک اطلاعاتی حاوی بیش از ۲۰۰ هزار قلم کالا با جداول اطلاعات کامل بر روی این وب‌سایت موجود است، افزود: کالاگرد دارای ویژگی‌های بسیاری است که آن را از فروشگاه‌های آنلاین متمایز می‌کند.
مقدم در توضیح گفت: به طور مثال تمامی صاحبان کسب و کار بدون محدودیت، با فضایی که در اختیارشان قرار می‎گیرد، می‎توانند ضمن فروش محصول، به سه هدف عمده‌ای که در پی آن هستند یعنی معرفی محصول، افزایش فروش و سود مناسب دستیابند.
وی اضافه کرد: از طرفی مصرف‏کننده نیز می‎تواند از طریق این سایت به صاحبان کسب و کار وصل شود و با مقایسه کالاها و قیمت آنها، آنچه می‎خواهد را به راحتی خریداری کند.
همچنین مقدم با تاکید بر اینکه صاحبان کسب و کار با پرداخت مبلغ بسیار کمی دارای یک فروشگاه مجازی خواهند شد، گفت: صاحبان کسب و کار جدا از اینکه می‌توانند با اجاره فضایی در بازار آنلاین محصولات خود را به صورت آنلاین بفروش برسانند از خدماتی چون تحلیل بازار نیز برخوردار می‎شوند.

u111nnamed

وی افزود: به اینگونه که هر هفته گزارش تحلیلی از فروش و تعداد بازدیدکنندگان دریافت می‎کنند که این موضوع می‌تواند برای توسعه کسب و کارشان بسیار مفید باشد.
رییس هیات مدیره شرکت پرشیاسیس همچنین با بیان اینکه کالاگرد مرجعی بی‎طرف است و نفعی از خرید و فروش نمی‎برد، گفت: منبع درآمد سایت از اجاره غرفه به صاحبان مشاغل است که گران‎ترین آن به همراه گزارش تحلیل که دریافت می‎کنند ۵۰۰ هزار تومان است.
در همین حال فوآد محقق مدیر پروژه کالاگرد در توضیح رسالت بازار آنلاین کشور گفت: در واقع کاربران و مراجعه‎کنندگان به کالاگرد، کامل‎ترین فرایند انتخاب و خرید خود را از طریق رایانه یا موبایل بدون صرف زمان و طی مسافت های طولانی برای مراجعه به پاساژهای شلوغ و بازارهای مراکز شهر طی می‌کنند.
وی افزود: کاربران با استفاده از ابزارهای جستجوی قوی و فیلترینگ دقیق بر اساس جز به جز مشخصات هر کالا، کالای مورد نیاز خود را پیدا کرده و با مراجعه به فروشندگان کالای خود را خریداری کنند.
وی اضافه کرد: بسیاری از امکانات به خریداران و فروشندگان داده شده است تا با خیالی آسوده نیازهای خود را برآورده کنند.
به گفته تیم راه انداز این سایت مرجع، کالاگرد مدل فناورانه شده بازارهای بزرگ همچون بازار بزرگ تهران است که با ورود به هر سرا و تیمچه ای با طیف وسیعی از عرضه کنندگان یک توع کالا مواجه می شوید و با بررسی از میان آنها مناسب ترین را کالای مورد نیاز را انتخاب می کنید.
۱۲۹/

نوشته های مشابه
دکمه بازگشت به بالا