حمله یمن به آشیانه جنگنده‌ های سعودی

به دنبال این حملات رسانه های نزدیک به پادشاهی عربستان اینگونه توجیه کردند که موتور یک جنگنده سعودی که آماده حرکت بود، منفجر شد؛ اما منابع یمنی تاکید کردند که ارتش یمن با موشکهای اسکاد آشیانه جنگنده های سعودی به طور مستقیم هدف حمله قرار داد. این پایگاه مهمترین ناوگان هوایی از نوع اف۱۵ علاوه …

به دنبال این حملات رسانه های نزدیک به پادشاهی عربستان اینگونه توجیه کردند که موتور یک جنگنده سعودی که آماده حرکت بود، منفجر شد؛ اما منابع یمنی تاکید کردند که ارتش یمن با موشکهای اسکاد آشیانه جنگنده های سعودی به طور مستقیم هدف حمله قرار داد.

این پایگاه مهمترین ناوگان هوایی از نوع اف۱۵ علاوه بر مرکز تعمیرات هواپیماها و مرکز فرماندهی منطقه جنوب و دانشکده های نظامی و پادگان های ارتش را شامل می شود.

در همین حال ارتش یمن و کمیته های انقلابی در جنوب نیز به پیشروی خود در شهر عدن ادامه می دهند و این در حالی است که نیروهای مشترک به حومه شهر مارب رسیدند.

حمله موشکی به پایگاه های نجران و جیزان؛ کشته شدن دو افسر سعودی

نوشته های مشابه

نیروهای یمنی همچنین پایگاه های نظامی ارتش عربستان را در نجران و جیزان هدف حملات موشکی شدید قرار دادند به گونه ای که نظامیان سعودی به فرار از این پایگاه ها مجبور شدند.

در این حملات خودروهای نظامی سعودی در دو پایگاه الشهبه و الوعوع در مرز با استان صعده منهدم شد و یک منبع نظامی یمنی از کشته شدن دو افسر در پایگاه سعودی الشهبه سخن گفت.

به دنبال حملات تلافی جویانه یمنی ها، مقامات عربستان به انتقال برخی نهادهای دولتی از دو شهر نجران و جیزان از جمله زندانها و بازداشتگاه ها روی آوردند.

دکمه بازگشت به بالا